دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
برانکو ایوانکوویچ:

پرسپولیس نشان داد جگر قهرمانی دارد

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: بازیکنان تیم ما نشان دادند که توانایی، دانش، قلب و جگر قهرمانی را دارند.
کد خبر : 320566
AG8I0534.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، برانکو ایوانکوویچ در تمرین امروز تیم پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: قبل از هر چیزی مایلم یک‌بار دیگر تبریک بگویم به بازیکنانم به‌خاطرِ بازی بسیار قشنگ و نتیجه بسیار خوب و در کنار یک تشویق بسیار زیبا از طرف هواداران‌مان که جوّی فوق‌العاده را ایجاد کردند چون واقعاً قله افتخارات هر کسی می‌تواند فینال لیگ قهرمانان باشد و افتخاری بالاتر از این وجود ندارد. طبیعی است که همه ما خیلی خیلی خوشحال هستیم که اینقدر شادی را هدیه کردیم هم به خودمان، هم به خانواده‌های‌مان و هواداران‌مان، باشگاه‌مان و همین‌طور به رسانه‌های‌مان اطمینان دارم.


وی درباره برنامه‌اش برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: ما الدحیل و السد را حذف کردیم و به‌‌جرأت می‌توانم بگویم هم الدحیل، هم السد و هم پرسپولیس بهتر از این تیم‌های ژاپنی و کره‌ای هستند، هر کدام که بیایند بالا، اما آن چیزی که بارها گفتم، تیمی‌هایی که می‌آیند برای نیمه‌نهایی، همه‌شان آمادگی و لیاقت و استحقاق قهرمانی را دارند. البته ما دل‌مان می‌خواهد مسیرمان را تا آخر ادامه دهیم و مهم‌ترین مسئله این است که الان بازیکنان‌مان برگردند به حالت معمولی‌شان و تمرین‌های‌مان هم طبق روال معمول ادامه خواهد داشت. واقعاً اعتماد دارم و تشکر می‌کنم از هواداران‌مان که اینقدر از ما حمایت کردند و واقعاً شادی را هم ما برای‌شان به ارمغان آوردیم و هم آنها متقابلاً برای ما به ارمغان آوردند.


سرمربی تیم پرسپولیس درباره اینکه هواداران معتقدند مجسمه او باید ساخته شود چون بدون بهانه‌گیری و بازیکن پرسپولیس را به فینال رساند، بیان کرد:  تشکر می‌کنم از هواداران‌مان به‌خاطر این تفکرشان اما مهم‌تر از همه، بازیکنان هستند و آنها بیشترین زحمت را برای این نتایج کشیدند . ما اینجا هستیم که اینها را فقط کمک کنیم و کیفیت‌شان را به‌ظهور برسانند و دانش‌شان را هم همین‌طور و آنها از همه بیشتر لیاقت قدردانی را دارند و همه افتخاراتی که کسب می‌شود، قبل از همه، فراخور حال بازیکنان و در رأس‌شان کاپیتان و ماهینی و بالاتر از این واقعاً افتخاری نمی‌تواند وجود داشته باشد که به فینال لیگ قهرمانان رسیده‌ایم.


وی در مورد اینکه فکر می‌کند بتواند پرسپولیس را قهرمان آسیا کند، تصریح کرد:  بله، این فکر را می‌کنم، به‌خاطر اینکه خیلی خیلی به بازیکنانم اعتماد دارم.


برانکو درباره اینکه چه امیدی می‌تواند در خصوص قهرمانی آسیا به هواداران بدهد، گفت: رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا خودش موفقیت عظیمی است. طبیعی است همه ما می‌خواهیم که قهرمان شویم اما من همین‌جا باز هم به بازیکنان تبریک می‌‌گویم، به‌رغم هر اتفاقی که در فینال رخ دهد. به‌هرحال فوتبال است اما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که قهرمان شویم. نشان دادیم که توانایی، دانش، قلب و جگرش را داریم و واقعاً وحدتش را داریم. به‌همین‌خاطر به بازیکنانم اطمینان دارم.


وی درباره بازگشت سروش رفیعی به تمرین پرسپولیس گفت: بله، سروش آمد و به تمرین‌های ما اضافه شد.او در برنامه کاری‌مان خواهد بود و با تیم تمرین می‌کند.


برانکو درباره اینکه هنوز مطالباتش را از باشگاه پرسپولیس نگرفته است، بیان کرد: این حرف‌ها را الان رها کنید و اجازه دهید شادی کنیم. بله، بدهی هست و خواهد بود ولی الان موضوع این نیست.


سرمربی تیم پرسپولیس درباره دیدار تیمش در لیگ برتر برابر سایپا عنوان کرد: موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند یک مقدار مشکل‌ساز باشد تا جوی که حاکم است همه ما را گول نزند. بارها گفته‌ام و ابتدای فصل هم گفته‌ام که اهداف‌مان چه هست و آن کسب بیشترین قهرمانی و بیشترین تعداد بردها است. اولین قهرمانی را که کسب کردیم، دومی‌اش در دسترس‌مان است، اما جام حذفی و لیگ خودمان هم همان‌قدر برای‌مان ارزشمند و مهم است.


وی درباره جدایی علیرضا بیرانوند گفت: خب این مسئله طبیعی است. بیرانوند دیروز بازیکن کلیدی ما بود، دو تا صحنه کلیدی را گرفت. هم موقع یک - صفر که عقب بودیم هم موقعی که یک - یک شدیم و قاطعانه نشان داد که بهترین دروازه‌بان ایران و آسیا است و قطعاً ارزش اروپایی دارد. حالا هر اتفاقی که بخواهد در آینده بیفتد از الان نمی‌توانیم درباره‌اش صحبت بکنیم. ما الان خوشحال هستیم که با ما است و خیلی به‌دردمان می‌خورد و به کمک‌مان می‌آید.


برانکو با اشاره به اینکه برخی معتقد بودند تیم پرسپولیس این فصل برای باختن وارد لیگ قهرمانان آسیا می‌شود، یادآور شد: من همیشه گفتم که همه مسابقه‌ها برای ما مهم هستند. البته لیگ قهرمانان بزرگ‌ترین و سخت‌ترین مراقبت‌ها در آسیا است، و قهرمان آسیا بودن خب یک چیز خاصی است، و قهرمانی در این جام جزء اهداف ما قرار دارد. فعلاً الان فقط در فکر این هستیم روز شنبه بازی با سایپا را ببریم.


سرمربی تیم پرسپولیس در مورد اینکه صعود پرسپولیس به فینال پاداشی به همراه دارد، بیان کرد: قطعاً پاداش خواهد بود. در حال حاضر در حال صحبت با مدیرعامل محترم باشگاه و مدیریت هستم اما هیچ شکی نیست که پاداش خواهند گرفت بچه‌ها چون قبل از بازی اصلاً هیچ کسی به پاداش فکر نمی‌کرد. فقط به فکر این بودیم که چطور بهتر بازی کنیم و چطور برنده بازی شویم اما مطمئن هستم که باشگاه می‌داند و در واقع وظیفه‌اش را به نحو احسن انجام خواهد داد.


وی درباره اینکه سیدجلال حسینی گفته پرسپولیس از نظر پشتیبانی مشکلاتی دارد، تصریح کرد: همیشه همه‌جا این‌جور مشکلات هست اما خب مشکلات برای حل کردن است و همیشه خواهد بود مشکل.


برانکو درباره گادوین منشا نیز گفت: منشا نشان داد که چقدر حرفه‌ای است، چقدر فوتبال را دوست دارد، چقدر باشگاهش را دوست دارد و این را هم تماشاگران، هم بازیکنان دیدند و تشخیص دادند. واقعاً باید به‌طور ویژه باید از او تمجید کرد چون ایشان واقعا یک برد بزرگ برای باشگاه ما هستند.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته