دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
هافبک سابق پرسپولیس در گفتگو با آنا:

پرسپولیس توانایی حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد/ تساوی با گل بهترین نتیجه برابر السد است

هافبک سابق پرسپولیس گفت: تیم برانکو ایوانکوویچ می‌تواند به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.
کد خبر : 314715

رضا شاهرودی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره دیدار پرسپولیس برابر السد در قطر در چارچوب دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: بازی بسیار سخت و دشواری پیش‌روی شاگردان برانکو ایوانکوویچ قرار دارد. السد یکی از تیم‌های آماده قطر است که در چند سال اخیر با صرف هزینه‌های زیادی تبدیل به یکی از تیم‌های خوب آسیا شده است. 

وی افزود: غیبت چند بازیکن پرسپولیس و همچنین محرومیت برانکو از نشستن روی نیمکت بر دردسرهای پرسپولیس افزوده است اما نباید پرسپولیس را بازنده بدانیم، چرا که این تیم بازیکنان جوان و جویای نامی دارد که می‌توانند با ارائه نمایش قابل‌ِقبول ارزش‌های خود را به سرمربی تیم نشان دهند. 

هافبک سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس می‌تواند با کسب نتیجه‌ای مناسب چشم به دیدار برگشت و حمایت هواداران خود داشته باشد. همان‌طور که الدحیل در دیدار برگشت مقابل پرسپولیس بازنده شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت، در دیدار برگشت با السد هم می‌توان امیدوار به کسب نتیجه‌ای درخشان بود تا پرسپولیس بتواند برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. 

وی درباره اینکه رسانه‌های قطری بر این باورند که السد در شرایط بهتری از الدحیل قرار دارد و می‌تواند پرسپولیس را حذف کند، گفت: ما نباید به تبلیغ‌هایی که برای تیم السد می‌شود توجه کنیم، اگر این تیم موفق شده در 6 بازی لیگ ستارگان قطر 31 گل بزند، ما هم پرسپولیس هستیم و ادعای بزرگی در آسیا داریم. باید با تمرکز بالا در دیدار با السد به میدان برویم و با گرداندن مناسب توپ درون زمین و انجام بازی تأخیری باعث شویم تا حریف عصبی شود و قافیه را ببازد. 

شاهرودی درخصوص اینکه پرسپولیس در بازی رفت مقابل الدحیل آنچنان مالکیت توپ را در اختیار نداشت، گفت: با توجه به جابه‌جایی‌هایی که درون تیم صورت می‌گیرد، شاهد ضعف تیم در حفظ توپ بوده‌ایم ولی به مالکیت توپ امتیاز نمی‌دهند. پرسپولیس با 14 بازیکن در لیگ و جام باشگاه‌های آسیا به میدان می‌رود و نتوانسته همواره درخشش لازم را داشته باشد. آنچه اهمیت دارد کسب نتیجه‌ای مناسب در قطر است و آماده شدن برای بازی برگشت که در آن دیدار بتوان صعود تیم را حتمی کرد. 

مربی تیم ملی امید در مورد اینکه بهترین نتیجه پرسپولیس مقابل السد چه نتیجه‌ای است اظهار کرد: مساوی با گل نتیجه خیلی خوبی است، البته در فوتبال هیچ بازی قابل پیش‌بینی نیست، شاید روز بد السد مقابل پرسپولیس را شاهد باشیم و نماینده ایران بتواند برنده از زمین خارج شود. 

شاهرودی در خصوص اینکه در غیاب حسین ماهینی، محمد انصاری و کمال کامیابی‌نیا، برانکو ایوانکوویچ برای چینش ترکیب مورد نظرش با مشکل مواجه شده است، تصریح کرد: وقتی چاره‌ای نیست باید سرمربی تیم از نفرات جایگزین استفاده کند. آنهایی که فرصت بازی پیدا می‌کنند باید با دل و جان در خدمت تیم باشند تا پرسپولیس بتواند مقابل السد نتیجه‌ای قابل‌ِقبول کسب کند. جوان‌های با انگیزه پرسپولیس بدانند که درخشش آنها برابر السد باعث می‌شود نام‌شان بر سر زبان‌ها بیفتد و در آینده نقش بیشتری در ترکیب تیم داشته باشند. 

انتهای پیام/4048/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته