دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 آبان 1397 - 11:08
حجت‌الاسلام موسوی:

حضور حماسی در پیاده‌روی اربعین اسلام را زنده می‌کند

رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل، همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین را عشق مردم به امام حسین(ع) دانست.
کد خبر : 320500

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بابل، حجت‌الاسلام سیدمختار موسوی صبح امروز در جمع استادان و کارکنان واحد بابل در آستانه اربعین حسینی، گفت: عشق مردم به امام حسین(ع) و حضور حماسی در پیاده‌روی اربعین، اسلام را زنده می‌کند. 


وی گفت: حضور حماسی شیعیان جهان و دیگر ادیان در بزرگترین همایش مذهبی جهان، نمادی از اقتدار و اتحاد را نشان می‌دهد.


موسوی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های اربعین آن است که این واقعه در مورد هیچ‌یک از ائمه معصومین(ع) و پیامبران صورت نمی‌گیرد، اظهار کرد: اربعین فقط مختص امام حسین (ع) است و با توجه به مشکلات سفر در کشور عراق علاقه‌مندی و حضور مردم در اربعین امام حسین(ع) هر سال در مقایسه با سال‌های گذشته بیشتر و پرشورتر می‌شود.


رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی واحد بابل تصریح کرد: اربعین روزی است که جابربن‌عبدالله‌انصاری‌ یکی از صحابه رسول خدا(ص‌) از مدینه به کربلا رسید، به زیارت‌ قبر امام حسین(ع‌) مشرف شد و نخستین کسی بود که قبر آن‌ حضرت را زیارت کرد.


امام جماعت واحد بابل با قدردانی از حضور دانشگاهیان در مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) گفت: استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به مسایل اعتقادی، دینی، فرهنگی و علمی، نیروهایی کارآمد و پرتلاش هستند که در پویایی و پیشرفت دانشگاه نقش مهمی دارند.


انتهای پیام/4062


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته