دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آنا بررسی می‌کند؛

گرانی 25 درصدی قیمت آپارتمان‌های متراژ بزرگ

بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که در املاک پایتخت شاهد افزایش پنج تا 25 درصدی قیمت آپارتمان‌های بالای 200 متر نسبت به ماه گذشته هستیم.
کد خبر : 320422

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، با توجه به اینکه تقاضا برای خرید آپارتمان‌های متراژ بزرگ در پایتخت کم شده است اما در مناطق یک و سه تهران که آپارتمان‌های بزرگ‌تری دارند شاهد افزایش قیمت آپارتمان‌های متراژ بزرگ هستیم.


در واقع با توجه به اینکه امکانات آپارتمان‌های متراژ بزرگ در تهران بسته به میزان قیمت متفاوت است، به‌نظر می‌رسد به‌ غیر از مناطق یک و سه پایتخت، در منطقه‌های دو، پنج و 6 هم شاهد افزایش قیمت آپارتمان‌های متراژ بزرگ هستیم.


آپارتمان‌های متراژ بزرگ در مناطق شمالی تهران از امکاناتی همچون روف‌گاردن، لابی، کارواش، سالن ورزشی، استخر، سونا، جکوزی و پارکینگ برخوردارند که هر کدام از امکانات رفاهی ذکر شده موجب نوسان‌های قیمت این آپارتمان‌ها در پایتخت می‌شود.


در بنگاه‌های املاک مناطق یک تا پنج پایتخت نرخ آپارتمان‌های متراژ بزرگ از متری 17 میلیون تومان تا 26 میلیون تومان، بسته به نوع ساخت، سال ساخت، امکانات رفاهی و منطقه جغرافیایی آپارتمان متغیر است.


نباید از ذکر این نکته مهم غافل شویم آپارتمانی که دارای زیربنای بیش از 200 متر است در ردیف آپارتمان‌های متراژ بزرگ قرار می‌گیرد اما موضوع مهم موقعیت جغرافیایی یک آپارتمان در تهران است، به‌طوری‌که تفاوت منطقه‌ای از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب پایتخت تأثیر زیادی در قیمت یک آپارتمان متراژ بزرگ دارد.


بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که در املاک پایتخت شاهد افزایش پنج تا 25 درصدی قیمت آپارتمان‌های بالای 200 متر نسبت به ماه گذشته هستیم.


انتهای پیام/4094/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته