دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرمربی پرسپولیس:

اگر صعود نمی‌کردیم، خیلی غمگین می‌شدم/ کره یا ژاپن، فرقی‌نمی‌کند

سرمربی پرسپولیس با حضور در نشست خبری پس از بازی این تیم با السد حضور یافت.
کد خبر : 320410
برانکو پرسپولیس.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی پرسپولیس مقابل السد و صعود سرخپوشان به فینال لیگ قهرمانان آسیا، به حضور در نشست خبری به همراه بیرانوند،  با تشکر از دروازه‌بان تیمش، اظهار داشت: دو تا مسئله برای ما واقعاً تعیین‌کننده بود، اول بازیکنان که قلب‌شان را در زمین گذاشتند واقعاً و واقعاً و واقعاً بیشترین لیاقت برد را اینها داشتند. و دوم هواداران پرشور و عزیزمان که دیدید وقتی یک بر صفر از السد عقب افتادیم با چه شور و شوقی همچنان به حمایت‌شان ادامه دادند و تشویق کردند تا به نتیجه رسیدیم.


وی افزود: اگر این نتیجه تاریخی را رقم نمی‌زدیم، خیلی خیلی غمگین می‌شدم، قبل از همه برای بازیکنانم و همین‌طور برای هواداران عزیزمان. این کاغذی را هم که اینجا آوردم، دیگر نیاز به گفتن ندارد، فینالِ AFC و واقعاً خوشحال هستم از همه زحماتی که بازیکنانم کشیدند و نتایجی که کسب کردند.


برانکو ادامه داد: بازیکنان تیمم کاملاً با نظم بودند، تمام آن احساسات‌شان را تحتِ کنترل گرفتند و همان‌طور که همیشه به آنها می‌گویم «بعد از بازی باید سردرد بگیرید نه اینکه پاهای‌تان درد بگیرد» و جایزه‌شان هم رسید و خب حرکت‌های شگفت‌انگیز آقای بیرانوند را در موقعیت‌های مختلف دیدید، مخصوصاً آن حرکت و واکنش آخرش که عالی بود.


وی افزود: یک‌بار دیگر به همه بازیکنان تبریک می‌گویم و به خواسته‌شان و میل‌شان و اراده‌شان تبریک می‌گویم و آن‌چیزی که همیشه می‌گوییم واقعاً قدردانی‌ام از همه‌شان است. یک‌بار دیگر تشکر می‌کنم از هواداران‌مان به‌خاطر جو بسیار خوبی که به‌وجود آوردند. یک‌بار دیگر نشان دادیم که دقیقاً به همین خاطر و به‌خاطر هواداران است که فوتبال بازی می‌کنیم. از همه در باشگاه و کادر فنی باشگاه تشکر می‌کنم و همه آنهایی که درواقع کمک‌مان کردند، از کادر فنی‌مان گرفته و همه زحمت کشیدند و با هم همکاری کردیم تا به این نتیجه شگفت‌آور برسیم. یک‌بار دیگر نیز به بیرانوند به‌عنوان بهترین بازیکن بازی تبریک می‌گویم. اما خب ناعادلانه بود اگر تبریک به بازیکنان دیگر را هم نمی‌گفتم.


وی در خصوص تدبیرش برای بازی فینال گفت: السد یک تیم بسیار عالی است. در تیم خودش بازیکنانی دارد که زمانی بهترین بازیکنان جهان بودند، مثل ژابی، مثل گابی، مثل بازیکن کره‌ای‌شان بونِجاح، اما وقتی در مورد آمار بخواهیم صحبت بکنیم، شما آمار جام جهانی را خبر دارید چگونه بود؟ فرانسوی‌ها قهرمان جهانند و در آمار از آن حد میانگین هم حتی پایین‌تر هستند. به‌ هرحال آمار یک چیز فرضی و نسبی است. السد شانس گل داشت اما ما هم داشتیم. این فوتبال است و آخر هم بگویم که واقعاً با لیاقت داریم به فینال می‌رویم چون در هر دوتا بازی رفت و برگشت نتایج بهتری کسب کردیم.


برانکو افزود: فکر کنم گرفتن هدِ ژاوی خیلی به من چسبید و آن به‌خاطر این بود که بعد از حدوداً 42 سال، تیم باشگاه بزرگ پرسپولیس برای اولین بار دارد به فینال می‌رود، فکر کنم این خیلی به من چسبید، یعنی من این را ترجیح می‌دهم به گرفتن پنالتی کریس رونالدو در جام جهانی.


وی در پاسخ به این سوال خبرنگار خبرگزاری آنا که دوست دارید در فینال به حریف کره‌ای بخورید یا حریف ژاپنی؟، گفت: برای ما فرق نمی‌کند، بارها قبلاً هم گفته‌ام تیمی که به نیمه‌نهایی می‌رسد، همه این چهار تا تیم تیم‌های عالی هستند و هر چهارتایشان لیاقت رسیدن به فینال را داشتند و برای‌مان فرقی نمی‌کند کره‌ای‌ها باشند یا ژاپنی‌ها. البته سبک و روش بازی‌شان خیلی شبیه به هم است. اما من انتظارم این است که در فینال بهتر از امروز هم باشیم.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته