دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
برای شرکت در اربعین حسینی

فرهیختگان سرزمین اساطیری راهی دیار اسطوره شهامت شدند

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان از اعزام 100 نفر از کارکنان، اعضای هیأت علمی و دانشجویان برای شرکت در مراسم پیاده‎روی اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر : 320383
1F6A2909.JPG

محمدرضا زاهدشیخی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در زاهدان از اعزام قریب به 100 نفر از کارکنان، اعضای هیأت علمی و دانشجویان برای شرکت در مراسم پیاده‎روی اربعین حسینی به کربلای‌معلی خبر داد.


وی با بیان اینکه صدای یا لیتنا کنا معک بر مدار هیهات من‌الذله سرورمان گره خورده که دلدادگی امام و امت و امت و امام چنین عمیق شکل گرفته است، اظهار کرد: خدا را شاکریم که در عصر امامین انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) و حضرت آیت‌الله خامنه‎ای جای پای اربعینی جابر بن عبدالله انصاری هستیم.


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان ادامه داد: در این چهار دهه انقلاب شاهد تسخیر قلوب انسان‌ها بوده‌ایم و امروز بیش از پیش، پرنگ‌تر و باصلابت‌تر بر محور برد استراتژیک جمهوری اسلامی است.


به گفته زاهدشیخی، این فرصت‎ها به‌راحتی عاید و واصل جامعه ایمانی و انقلابی ما نمی‎شد، مگر با خون دادن‎ها و خون دل خوردن‎های فرزندان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و ای تاریخ نویس قلمت بشکند اگر ننویسی بر اصحاب امام خمینی(ره) و امام خامنه‎ای در این گردونه انقلاب و دفاع از وطن و دفاع از حرم چه گذشت.


وی عنوان کرد: آری دنیای کفر، شرک و فرقه‎های ضاله وهابی و داعشی سعی در کم‎رنگ کردن و از بین بردن نام و ذکر ولایت کردند و غافل از این سنت الهی که يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ، یعنی چراغی را ایزد برفروزد هر آن‌کس بخواهد آن‌را خاموش کند، ریشه‌اش بسوزد.


زاهدشیخی تأکید کرد: امام حسین(ع) ماندگار شد چون اراده خدای حسین(ع) بر این سنت تعریف شده است و دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان نخستین واحد دانشگاهی بود که در سال 1394 کاروان پیاده‌روی اربعین حسینی کارکنان، اعضای هیأت علمی و دانشجویان را راه‌اندازی کرد و بسترساز و کمک‌کننده‎ استمرار فرهنگ زیارتی اربعین امام حسین(ع) شد که امسال قریب به 100 نفر از کارکنان، اعضای هیأت علمی و دانشجویان این واحد دانشگاهی عازم مراسم پیاده‎روی اربعین حسینی شدند.


معاون فرهنگی و دانشجویی واحد زاهدان افزود: دانشگاه با در اختیار قراردادن تمامی ظرفیت‎های موجود، تمام توان خود را برای ترویج و تبیین ارزش‎های دینی و اسلامی به‌کار بسته است.


وی خاطرنشان کرد: کاروان در واحد زاهدان بعد از حضور در جلسه توجیهی و مزار شهدای گمنام این واحد دانشگاهی با آرمان‎های انقلاب و شهدای انقلاب تجدید میثاق کرده و عازم این سفر زیارتی شدند.


انتهای پیام/4062


انتهای پیام/

برچسب ها: زاهدان ana Ananews آنا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته