دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اجرای خیریه «بالابر غذا» با حضور هنرمندان

نمایش «بالابر غذا» روز شنبه 25 بهمن ساعت 20 با حضور هنرمندان تئاتر و سینمای کشور به نفع کودکان مبتلا به سرطان اجرا می‌شود.
کد خبر : 3203

به گزارش گروه فرهنگی آنا به نقل از روابط عمومی نمایش «بالابر غذا»، این نمایش که پیش از این میزبان اسماعیل عفیفه تهیه‌کننده سینما و مصطفی زمانی بازیگر سینما و تلویزیون بود، قرار است روز شنبه با حضور هنرمندان تئاتر و سینمای کشور به صورت همت عالی اجرا شده و مبالغ اهدایی تماشاگران به کودکان مبتلا به سرطان اهدا خواهد شد.


کمال پیرهادی کارگردان این نمایش گفت: «از همه هنرمندان و افرادی که دست یاریشان را از بیماران دریغ نمی‌کنند، دعوت می‌کنیم تا در این روز مهمان گروه نمایش «بالابر غذا» باشند. اجرای ما رایگان است و بلیط فروشی نداریم اما هر کس که مایل باشد در این امر خیر مشارکت کند، می‌تواند به صورت همت عالی، کمک خود برای بیماران سرطانی را به صندوقی که تعبیه شده است اهدا کند.»


«بالابر غذا» نوشته هارولد پینتر، ماجرای دو قاتل حرفه‌ای را نشان می‌دهد و در آن امیرحسین فتحی و پویان درزی ایفای نقش می‌کنند. این نمایش در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی (چهارراه ولیعصر) روی صحنه است و بنا به اعلام کارگردان روزهای دوشنبه نیز برای دانشجویان به صورت نیم بها اجرا می‌شود.


در این گروه افشین زارعی به عنوان مشاور کارگردان و طراح نور، محمد مساوات طراح پوستر و بروشور، الهام جدی دستیار کارگردان، منشی صحنه نوشین نامی، طراح صحنه و لباس کمال پیرهادی، ساخت و اجرای دکور مهسا جهانی، مدیر روابط عمومی زهرا شایان‌فر، تبلیغات مجازی نوید آغاز و مدیر صحنه علی آهنیان همکاری می‌کنند.


«بالابر غذا» تا 4 اسفند 1393 ساعت 17:30 در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی (چهارراه ولیعصر) روی صحنه است و علاقه‌مندان می‌توانند برای رزرو و پیش خرید بلیط‌های این نمایش از طریق سایت تیوال و یا تماس با شماره تلفن 09390832868 اقدام کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته