دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در کمتر از یک هفته مانده به اربعین صورت گرفت؛

پذیرایی از زائران اربعین در موکب‌های عراقی

به فاصله یک هفته مانده تا اربعین شاهد حضور جمعیت زائران در مسیر پیاده‌روی نجف به سمت کربلا هستیم که در این مسیر موکب‌های زیادی جهت پذیرایی زائران فعالیت می‌کند.
کد خبر : 320102
22.jpg

به گزارش خبرنگار اعزامی حوزه حج و زیارت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از کربلای معلی، کمتر از یک هفته دیگر تا روز زیارتی اربعین حسینی باقی مانده است فعالیت موکب‌های عراقی برای پذیرایی از زائران در کربلای معلی و نجف اشرف آغاز شده است.


هم‌اینک شاهد حضور جمعیت زائران در مسیر پیاده‌روی نجف اشرف به سمت کربلای معلی هستیم و افزون بر داخل شهرهای کربلا و نجف در مسیرهای منتهی به این دو شهر، موکب‌های زیادی جهت پذیرایی از زائران اربعین فعالیت می‌کند.


هر ساله به مناسب اربعین حسینی و شرکت در این اجتماع باشکوه، شیعیان از سراسر جهان به عراق سفر می‌کنند تا بتوانند در این اجتماع عظیم اتحاد و یکپارچگی خود را به رخ جهانیان بکشند.


این روزها افزون بر مردم عراق، زائرانی از ایران اسلامی، افغانستان، پاکستان و برخی کشورهای همسایه در این اجتماع عظیم حضور پررنگی دارند.


طبق آمار مشاهدات عینی زائرانی از اهل سنت، مسیحیت و سایر ادیان الهی در این گردهمایی بزرگ و میلیونی حضور دارند که در روزهای آینده نمایش عظیمی از شکوه و عظمت مسلمانان را شاهد خواهیم بود.


 انتهای پیام/4090/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته