دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مهر 1397 - 14:44
رئیس دانشگاه آزاد اسلام‌آباد غرب خبر داد:

تدریس 54 عضو هیأت علمی در دانشگاه آزاد اسلام‌آباد غرب

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام‌آباد غرب از تدریس 54 عضو هیأت علمی تمام‌وقت در این واحد دانشگاهی خبر داد و گفت: این استادان استادیار بوده یا در مقطع دکتری در حال تحصیل هستند.
کد خبر : 319973
IMG_20181022_101457 (1).jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اسلام‌آباد غرب، محمد بستان پیش از ظهر امروز در جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید که با دعوت از مدیران گروه و دانشجویان ورودی جدید در سالن اجتماعات دانشگاه اسلام‌آبادغرب برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1361 با کمک مالی امام خمینی(ره) و پیشنهاد مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در چند شهر شروع به فعالیت کرد و امروز در سطح کشور حدود 400 واحد و مرکز دانشگاه آزاد اسلامی در حال فعالیت است و تاکنون 6 میلیون فارغ‌التحصیل از دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور داریم.


وی تصریح کرد: واحد اسلام‌آبادغرب در سال 1379 تأسیس شده و اکنون دارای 54 عضو هیأت علمی تمام‌وقت است که استادیار یا در مقطع دکترای در حال تحصیل هستند و این یک فرصت ویژه برای شما دانشجویان در راستای کسب علم است و امیدواریم از این فرصت استفاده کنید.


بستان بیان کرد: سلف سرویس دانشگاه آماده ارائه خدمات به دانشجویان است، سرویس ایاب و ذهاب در طول روز از ابتدا تا انتهای زمان کلاس‌ها آماده سرویس‌دهی است و پارکینگ دانشگاه به‌صورت رایگان در اختیار دانشجویان قرار داد.


به گفته وی، دانشجویان سلسله مراتب را در طول تحصیل برای دریافت خدمات دانشگاهی رعایت کنند و انتظار از دانشجویان رعایت ادب و احترام گذاشتن به اساتید است تا در این فصل از زندگی و تحصیل، بهترین بهره‌ها را کسب کنند.


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلام‌آبادغرب نیز در این مراسم ضمن عرض تسلیت اربعین حسینی و خیرمقدم به دانشجویان ورودی جدید، بخش‌های مختلف دانشگاه و فعالیت‌های حوزه‌های مختلف خصوصاً دانشجویی و فرهنگی را معرفی کرد و توضیح داد.


سعید قزوینه گفت: حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی همچون وکیل برای دانشجویان است و انتظار داریم هر‌گونه مشکل، ایراد و انتقاد را به اطلاع ما برسانید.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب