دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سردار مقیمی در گفتگو با آنا تشریح کرد:

حضور نامحسوس مأموران آگاهی در پارکینگ‌های مرزهای سه‌‌گانه

رئیس پلیس آگاهی ناجا از حضور نامحسوس مأموران آگاهی ناجا در پارکینگ‌های مرز مهران، شلمچه و چذابه برای تأمین امنیت خودروهای زائران خبر داد.
کد خبر : 319920
028.jpg

سردار محمدرضا مقیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در پاسخ به سؤالی درباره مقابله با صادرکنندگان ویزای جعلی اظهار کرد: به زائران توصیه می‌کنیم گذرنامه و ویزا را از مراکز قانونی و معتبر تهیه کنند چرا که افراد سودجو در کمین زائران هستند. اشتباه مردم این است که به‌دلیل پایین بودن قیمت ویزاهای جعلی، به افراد نامرتبط رجوع و برای تهیه ویزا اقدام می‌کنند.


وی ادامه داد: چون زائران قدرت تشخیص ویزای اصلی را از جعلی ندارند لذا با همان ویزاهای جعلی به مرز می‌روند و مأموران ناجا نیز از خروج این افراد ممانعت کرده و در برخی موارد نیز با این افراد برخورد خواهند کرد، لذا زائران هرگز از افراد ناشناس ویزا نگیرند.


رئیس پلیس آگاهی ناجا افزود: در بحث مقابله با صادرکنندگان ویزای جعلی تاکنون تعدادی بازداشت شدند و پلیس با افرادی که از حماسه اربعین برای مقاصد خود بهره می‌گیرند به‌شدت برخورد خواهد کرد و از طرفی به زائران توصیه داریم  فقط از مراکز معتبر و قانونی ویزا تهیه کنند.


حضور نامحسوس پلیس در پارکینگ‌های واقع در مرزها


مقیمی در پاسخ به سؤال دیگری در بحث تأمین امنیت خودروی زائران در مرزهای مهران، چذابه و شلمچه اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی به‌صورت نامحسوس در پارکینگ‌های موجود در مرزها حضور دارند و از خودروهای زائران مراقبت خواهند کرد؛ زائران نیز باید خودروهای خود را در محل‌های اعلام شده توسط پلیس پارک کنند تا به امید خدا مشکل خاصی به‌وجود نیاید لذا زائران با آرامش کامل به سفر خود بروند چون نیروهای پلیس مراقب خودروهای آنها خواهند بود.


وی در پایان گفت: امیدواریم مراسم امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.


انتهای پیام/4044/ن
 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته