دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مهر 1397 - 17:09
نصیری:

ظرفیت حوزه علمیه در مدارس سما استفاده شود

مدیرکل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی بر ضرورت استفاده از ظرفیت حوزه‌های علمیه در مدارس سما تأکید کرد.
کد خبر : 319783
بازديد +مدير کل فرهنگي اجتماعي دانشگاه ازاد اسلامي از+ سما واحد رشت.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رشت، رضا نصیری در بازدید از دبستان پسران سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با مدیریت دکتر ولایتی در مسیر تحول فرهنگی قرار گرفته است.


وی با بیان اینکه هیچ‌یک از اجزای دانشگاه خارج از این سیر تحولی نیستند، افزود: در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی از پیش‌دبستان تا مقطع دکتری وجود دارد و مقرر شده مدارس نمونه علمی و مدارسی که از لحاظ جغرافیایی موقعیت خوبی دارند در این حوزه الگوسازی شوند.


مدیرکل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی توجه به مسائل تربیتی، دینی، هویتی و ملی را ازجمله مباحث حائز اهمیت در مسیر تحول فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: در این مسیر علاوه بر ظرفیت مدیران کارآزموده و مربیان تربیتی از ظرفیت حوزه علمیه نیز استفاده خواهد شد.


نصیری با تأکید بر استفاده از ظرفیت حوزه علمیه در مدارس سما تصریح کرد: این مقوله علاوه بر کمک به سیر علمی مدارس، موجب ارتقا در فرهنگ و تربیت دینی دانش‌آموزان می‌شود.


وی با بیان اینکه سیر تحول فرهنگی در سما باعث افزایش تمایل خانواده‌ها برای حضور و تحصیل فرزندانشان در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی خواهد شد، اظهار کرد: امیدواریم با چشم‌اندازی که دکتر ولایتی برای دانشگاه آزاد اسلامی ترسیم کرده، مدارسی موفق شکل بگیرد.


نصیری خاطرنشان کرد: هدف این است که خانواده‌ها فرزندان خود را با آرامش خاطر از کلاس اول ابتدایی به مجموعه مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی بسپارند و در پایان از سوی متخصصان در مقطع دکتری تربیت شده و نظام فکری منسجم، افراد کارآمد، روزآمد، اخلاق‌مدار، منضبط و باسواد که اداره جامعه را به دست می‌گیرند، تربیت شوند.


انتهای پیام/4062/4065/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته