دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مهر 1397 - 04:00
واکنش کاربران فضای مجازی درباره استعفای آخوندی؛

از رژیم آخوندی تا خوشحالی مستأجران از رفتن وزیر لیبرال

کاربران فضای مجازی درباره استعفای عباس آخوندی در مقام وزارت راه و شهرسازی واکنش زیادی نشان دادند.
کد خبر : 319700
IMG11113289.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا، عباس آخوندی بعد از پنج سال که در مقام وزارت راه و شهرسازی قرار داشت با انتقادهای فراوانی به نحوه مدیریتش مواجه بود و سرانجام استعفا داد. آخوندی در سال‌های 72 تا 76 نیز عهده‌دار این وزارتخانه بوده است.


در دوران وزارت آخوندی به دلیل اینکه مسکن مهر را طرحی «مزخرف» می‌دانست و در سانحه برخورد دو قطار در استان سمنان در پاسخ به انتقادات گفت: « نگران نیستم چون تمام مسافران بیمه داشتند»، حرف‌های زیادی را به جان خرید. یکی از عجایب روزگار استیضاح سه باره آخوندی بود که این مورد نیز موجی از نقدها را روانه وی ساخت.


آخوندی در 14 مهر 1394 برای نخستین بار به مجلس رفت و با کسب 175 رأی از تیغ استیضاح گریخت. دومین ماراتن استاد لیبرالیستی (به گفته خود آخوندی: لیبرالیسم برای توسعه به میدان آمده است) در یکم اسفند 1395 رقم خورد که در مجلس دهم نیز وی با 176 رأی، بار دیگر در مقام خود ابقا شد. سومین جدال مجلس و آخوندی را هم، وی برنده شد و با 152 رأی موافق نمایندگان در کسوت وزیر راه و شهرسازی باقی ماند.


با اعلام خبر استعفای عباس آخوندی در خبرگزاری آنا موجی از نظرات مردمی درباره وی اعلام شد که بخشی از این پیام‌ها به شرح ذیل است:


یکی از مخاطبان درباره جانشین آخوندی می‌گوید: «امیدواریم راه‌های خوزستان درست شود.» یکی از پیام‌هایی که زیر خبر استعفای آخوندی آمده است به این موضوع اشاره دارد که «باید آخوندی سرمایه‌های اصلی خود را برای مردم بازگو کند.»


مخاطب دیگر در پیام خود درباره استعفای آخوندی به سرمایه وی اشاره می‌کند و می‌گوید: «بد به حال مردم مستأجر و مستضعفی که حال و روز آنها به‌گونه‌ای است که وزیر مسکن مملکت باید این فرد باشد و استعفای آخوندی پیامی شادی برای مستأجرهاست.»


پیام دیگری از مخاطبان به دست خبرگزاری آنا رسیده است که نوشته شده: «آخوندی استعفا داد؛ مردم فقیر و مستأجر نفس راحت می‌کشند.»


همچنین بخشی از کاربران فضای مجازی در توئیتر به استعفای آخوندی واکنش نشان داده‌اند که بهترین پیام‌ها به شرح ذیل است؛


وحید یامین‌پور می‌نویسد: «بالاخره رژیم آخوندی هم سقوط کرد.»



محمدصالح مفتاح نیز درباره استعفای آخوندی نوشت: « آخوندی می‌رود ولی رکودی که وی آورد باقی است



علی قلهکی در این باره می‌گوید: «آخوندی با استعفای خود روغن ریخته را نذر کرده است»سیدمحمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره آخوندی نیز نوشت: آقای روحانی نباید در پذیرش استعفای آخوندی تعلل بکند.


انتهای پیام/4082/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته