دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مهر 1397 - 11:11
حجت‌الاسلام تجلایی:

صدای بسیج در جای بدون امکانات غرش‌آمیز و مردمی است

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامي استان اردیبل گفت: صدای بسیج در جایی که از پول و امکانات خبری نیست توفنده و غرش‌آمیز خواهد بود.
کد خبر : 319637
IMG_3584 (2).JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اردبيل، حجت‌الاسلام محمد تجلایی صبح امروز در مراسم تكريم و معارفه مسئولان قدیم و جدید بسيج دانشجويی دانشگاه آزاد اسلامي اردبيل، اظهار كرد: بسیجیان دلدادگان امام عصر(عج) هستند و امام خمینی(ره) وقتی قیام را در سال 42 آغاز کردند، از سربازان در گهواره نام بردند که بعدها معلوم شد این سربازان، بسیجیان خالص و حافظان واقعی انقلاب هستند.






وي در تبيين  واژه بسیج از حرف «ب» بسیج به‌عنوان تداعی‌گر بصیرت ياد كرد و  گفت: محافل بسیجی همواره از بهترین محافل عاشقان و معشوقان خداوند متعال است؛ چراکه ثمره وجود انسان نیز در آن تجلی پیدا می‌کند.


معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامي اردیبل از صبر و تقوا به‌عنوان ویژگی‌های بارز بسیجیان نام برد و افزود: بسیجی به‌دلیل اینکه با تقواست، توهین‌ها و اهانت را شنیده و با صبر خود از آنها رد می‌شود، چون معتقد است ابدیت همه چیز است.


وی بيان كرد: بسیجیان سربازان واقعی حکومت هستند و با حضور سازنده در همه عرصه‌های انقلاب توانستند به‌خوبی فتنه‌ها را درک و آنها را مدیریت کنند.


تجلایی «سین» بسيج را در انقلاب تداعی‌گر سازندگی دانست و خاطرنشان كرد: شهید والامقام شهریاری قبل از اینکه یک استاد و دانشمند باشد، یک بسیجی تمام‌عیار بود و با اعمال سازنده خود در عرصه علم دانش بود که دشمنان  اسلام تحمل خود را از دست داده و ناجوانمردانه به ترور وی دست زدند.


وی در تفسیر حرف «یای» بسیج گفت: بسیجی یاور ولایت است و دشمنان اسلام به‌خصوص فتنه‌گران بدانند بسیجیان پیام ولایت را با جان و دل درک و عمل می‌کنند.


معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان ادامه داد: صدای بسیج در جایی که از پول و امکانات خبری نیست، توفنده و غرش‌آمیز است؛زیرا حرکت بسیج، مردمی و فقط برای کسب رضای الهی است و ارزش بسیج زمانی مشخص می‌شود که مشکلات اقتصادی گریبان‌گیر کشور شود.


وی خطاب به دشمنان اسلام و بدخواهان نظام و انقلاب گفت: اگر زمانی فتنه‌جویان جام زهر را تحمیل کنند، همه خمپاره‌های تمام‌ناشدنی برای خراب شدن بر سر دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام خواهیم شد.


تجلايي تأكيد كرد:  دشمن سعی دارد ایران اسلامی را در شعب‌ابی‌طالب نگه دارد و همه دنیا بداند ایران اسلامی با توکل بر خداوند متعال و عنایات ائمه اطهار(ع) در موقعیت خیبر قرار دارد و روز‌به‌روز هم بر قدرت و توان ایران اسلامی افزوده می‌شود و بسیجیان نیز با تمام توان صدای انقلاب را فریاد زده و به افق اعلا خواهند برد.


انتهای پیام/4062/4071/خ






انتهای پیام/

برچسب ها: خبرگزاری ana Ananews آنا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته