دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مهر 1397 - 09:37
نصیری عنوان کرد:

استمرار محور مقاومت به برکت خون شهدای مدافع حرم

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: محور مقاومت به برکت خون شهدای مدافع حرم، همچنان پابرجاست.
کد خبر : 319590
SAM_3271.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رودسر، رضا نصیری صبح امروز  همراه رئیس شورای تخصصی دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد واحد رودسر و املش با خانواده شهید مدافع حرم امیررضا علیزاده دیدار و گفتگو کرد.


وی  با بیان اینکه به برکت خون شهدای مدافع حرم، همچنان محور مقاومت پابرجاست، گفت: از روی احساس قلبی برای بهره‌وری از نورانیت خانواده شهدا، به خدمت شما رسیدیم، شما شفیع و شهید بزرگی دارید و برای همه ما دعا کنید.


مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با تجلیل از پدر شهید علیزاده، اضافه کرد: موجب افتخار است که یاد شهدا، به‌ویژه شهدای مدافع حرم را زنده بداریم و همه باید قدردان این عزیزان باشیم.


پدر شهید والامقام امیررضا علیزاده هم با قدردانی از حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، خاطره‌هایی از شهید والامقام بیان کرد.


شهید امیررضا علیزاده، نخستین شهید مدافع حرم استان گیلان، از خانواده ارزشی و روحانی در شهرستان رودسر است که در تمام عرصه‌های مأموریتی حضوری فعال و پرشور داشت و در نهایت در دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) عاشقانه سر و دست داد و همچون مولایش حسین(ع) بدون سر به خاک سپرده شد. 


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته