دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
چهل روز بدون یدالله صمدی؛

شوق پرواز؛ در صدر آثار برگزیده دفاع مقدس قرار دارد

معاون سابق فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: زنده‌یاد صمدی توانست «شوق پرواز» را در صدر آثار برگزیده دفاع مقدس قرار دهد.
کد خبر : 319284
photo_2018-10-23_15-16-0911111صمدی00.jpg

عباس خامه‌یار در گفتگو با خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا اظهار کرد: بعد از ادغام نهادهای ایثارگر و زمانی که مسئولیت معاونت پژوهش و ارتباطات بنیاد شهید و امور ایثارگران بر‌عهده اینجانب بود، هم‌زمان با تولید سریال «شوق پرواز» همراه شد. خداوند توفیق مسئولیت این کار را بر‌عهده من گذاشت و توانستم در این کار مهم دخیل باشم. زنده‌یاد یدالله صمدی از چهره‌های شاخص فیلم‌سازی، سکان کارگردانی و ساخت این سریال را به دست گرفت، کلید ساخت سریال، در مزار شهدای شهر قزوین با حضور همسر بزرگوار شهید مرحومه ملیحه حکمت، مقامات لشکری و کشوری، ریاست وقت بنیاد شهید و امور ایثارگران و خانواده‌های معظم شاهد زده شد.


وی گفت: زنده‌یاد صمدی توانست از بازی خوب و در خور تحسین شهاب حسینی و دیگر بازیگران حاضر در این سریال بهره بگیرد. وی با فیلمنامه قوی که نوشته فرهاد توحیدی بود سریال «شوق پرواز» را به برنامه‌ای قابل توجه برای عموم مخاطبان تبدیل کرد. همچنین مشاوره مجید مجیدی در این سریال بسیار حائز اهمیت بود. پیگیری‌های خانواده شهید بابایی و به‌ویژه مرحومه ملیحه حکمت و فرزندان شهید در پیشبرد سریع و درست کارها تأثیرات مهمی داشت.


معاون سابق فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: شهاب حسینی، سهمش از زندگی در این دنیا را حضور در این سریال و بازی در نقش شهید بابایی می‌داند و می‌گفت «شوق پرواز» برایم يک یادآوری است، یادآوری برای اینکه جایی که زندگی می‌کنم را بشناسم و با ارزش‌ها و افتخارات وطنم سرم را بالا بگیريم.


خامه‌یار خاطر‌نشان کرد: یادآوری این مطلب مهم و ضروری است که زحمات حسین دهقان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران وقت، تهیه‌کننده ناصر دهقانی، مدیر تولید منوچهر فضلی و دیگر همکاران در تهیه و تولید این اثر به‌یاد‌ماندنی، بسیار حائز اهمیت و ستودنی است.


انتهای پیام/4072/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته