دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اهدای پیراهن شماره 6 پرسپولیس به ایزدیار

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز با حضور کمال کامیابی‌نیا و بشار رسن و شاهین ایزدیار قهرمان شنای پاراآسیایی برگزار شد.
کد خبر : 319176

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم السد قطر خواهد بود. صبح امروز تمرین پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی برگزار شد که به شرح زیر است:


هافیک تیم پرسپولیس شب گذشته در برابر تیم نود ارومیه از ناحیه کتف دچار مصدومیت شد کمال کامیابی‌نیا پس از جا انداختن کتفش در تمرین امروز حضور پیدا کرد.


 بشار رسن بازیکن عراقی تیم پرسپولیس، روز گذشته پس از مرگ مادرش به ایران بازگشت و در تمرین تیم حاضر شد. مسئولان باشگاه پرسپولیس برای عرض تسلیت بنرهایی در ورزشگاه نصب کرده بودند.


پرسپولیسی‌ها امروز در تمرین خود یک مهمان ویژه‌ داشتند. شاهین ایزدیار قهرمان شنای بازی‌های پاراآسیایی اندونزی که  موفق به کسب 6 مدال طلا و یک نقره شده بود در تمرین امروز پرسپولیسی‌ها‌ حاضر شد. ایزدیار یک پرسپولیسی دو آتیشه است و به گفته خودش در بازی‌های پاراآسیایی به عشق پرسپولیس 6 مدال طلا کسب کرد. او به خاطر کسب مدال‌های متعدد در اندونزی فلپس ایرانی لقب گرفت. پیراهن شماره 6 پرسپولیس از سوی برانکو به ایزدیار اهدا شد.


در تمرین امروز بازیکنان اصلی که مقابل نود ارومیه به میدان رفته بودند به رختکن رفتند و در مقابل بازیکنانی که در ترکیب تیم حضور نداشتند تمرین کردند.


 علیرضا بیرانوند همراه با فرزند خردسالش در تمرین حاضر شد.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته