دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی؛

آزمون ساده پرسپولیس پیش از رویارویی با السد

تیم پرسپولیس در دیداری آسان در رقابت‌های جام حذفی با تیم نود ارومیه مسابقه می‌‌دهد.
کد خبر : 318887

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از ساعت 18 امروز در ورزشگاه آزادی میزبان تیم نود ارومیه است. تیمی که در رقابت‌های لیگ دسته اول آزادگان در رده یازدهم قرار دارد و روی کاغذ نمی‌تواند دردسری برای پرسپولیس ایجاد کند.


سرخ‌پوشان پایتخت دو فصل پیش که مغلوب قشقایی شیراز شدند و از دور جام حذفی کنار رفتند، درس مهمی گرفتند که هیچ حریفی را دست‌کم نگیرند و برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از مسابقه به این مسئله اشاره کرده که هیچ تیمی را ضعیف نمی‌داند و باوجودآنکه شرایط تیمش بهتر از نود ارومیه است اما بازیکنان تیمش با جدیت بازی خواهند کرد.


پرسپولیس در بازی امروز بشار رسن که مادرش را هفته گذشته از دست داد، در اختیار ندارد. امید عالیشاه هم اندکی مصدومیت دارد و به‌خاطرِ دیدار برگشت لیگ قهرمانان آسیا با السد قطر در این بازی به میدان نمی‌رود. علیرضا بیرانوند هم که در دیدار تیم ملی برابر بولیوی 90 دقیقه بازی کرد، در دیدار امروز استراحت می‌کند. حسین ماهینی هم رباط صلیبی پاره کرده است و تا پایان فصل بازی نمی‌کند. احتمال دارد علاوه بر این بازیکنان برانکو به برخی نفرات اصلی دیگر هم استراحت بدهد. آدام همتی، سعید حسین‌پور و احسان علوان‌زاده از بازیکنان جوانی هستند که امروز برابر نود ارومیه بازی خواهند کرد.


در رقابت‌های جام حذفی برتری تیم‌های گمنام برابر تیم‌های صاحب‌نام از اتفاق‌های طبیعی است. هر چند غیرممکن به نظر می‌‌رسد که نود ارومیه بتواند همچون قشقایی شیراز، پرسپولیس را حذف کند اما این تیم همه تلاشش را می‌کند تا قهرمان دو دوره اخیر لیگ برتر را غافلگیر کند. 


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته