دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مهر 1397 - 11:13
دبیرکل سابق اتحادیه عرب:

سوریه بخش جدایی‌ناپذیر جهان عرب است

دبیرکل سابق اتحادیه عرب با بیان اینکه سوریه بخش جدایی‌ناپذیر جهان عرب است گفت که جدایی این کشور از اتحادیه عرب نمی‌تواند تأثیری بر این واقعیت داشته باشد.
کد خبر : 319163
5bc9778095a5975c4e8b45e9.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از روسیاالیوم، «عمرو موسی» درباره چشم‌انداز از سرگیری روند عضویت سوریه در اتحادیه عرب گفت: «اول تا آخر سوریه یک کشور عربی است، نمی‌توانیم سوریه را یک کشور بیگانه بدانیم و آنها در جهان عرب جای دارند.»


دبیرکل سابق اتحادیه عرب در حاشیه اجلاس بین‌المللی «والدای» در شهر سوچی روسیه افزود: «سوریه بخش جدایی‌ناپذیر جهان عرب است و جدایی این کشور از اتحادیه عرب نمی‌تواند تأثیری بر این واقعیت داشته باشد.»


وی درباره سفر «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهور مصر به روسیه گفت: «این سفر آغازگر مرحله جدیدی در روابط میان دو کشور است. این همان حقی است که ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه بارها آن را بیان کرده بود. می‌تواند بسیاری از پروژه‌های اقتصادی و گفتمان‌های راهبردی میان دو کشور انجام شود و من به آینده روابط دو کشور خوشبینم.»


به گزارش آنا، عضویت سوریه در سال 2011 و زمان آغاز بحران در این کشور از سوی اعضای این اتحادیه و به تحریک عربستان سعودی لغو شده بود. 


انتهای پیام/4033/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته