دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مهر 1397 - 15:07
به‌مناسبت هفته تربیت‌بدنی صورت می‌گیرد:

تقدیر از دانشجویان مدال‌آور دانشگاه آزاد اسلامی در رقابت‌های جاکارتا

سرپرست اداره کل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی از تقدیر از دانشجویان مدال‌آور دانشگاه آزاد اسلامی در رقابت‌های جاکارتا به مناسبت هفته تربیت‌بدنی خبرداد.
کد خبر : 318998

کمال جوانمرد در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با تأکید بر تجلیل از قهرمانان ملی اظهار کرد: این ورزشکاران و نخبه‌ها پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در اقصی نقاط جهان، به‌ویژه در قاره  کهن آسیا به اهتزاز درآورده‌اند. ریاست دانشگاه هم دستور داده‌ تا به فضل خداوند این مراسم تجلیل را به‌خوبی انجام دهیم. بر اساس برنامه‌ریزی که صورت گرفته، به مناسبت هفته تربیت‌بدنی مراسم تجلیل از قهرمانان را خواهیم داشت.


سرپرست اداره کل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: در این مراسم از قهرمانان جاکارتا و قهرمانان باشگاه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی که در لیگ سال 96 خوش درخشیدند و حائز رتبه شدند، تجلیل می‌شود و پاداش‌های خودشان را خواهند گرفت.


جوانمرد در خصوص تشویق این ورزشکاران گفت: بر اساس وسعت نظر و نگاه ویژه و حمایت بسیار خوبی که  مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی از ورزشکاران دارند، مقرر شد تا قهرمانان 16 رویداد  ورزش کشوری که در شهریورماه برگزار شده است از پرداخت شهریه نیم‌سال اول معاف و برای مهرماه شهریه به آنها تعلق نگیرد.


انتهای پیام/4084/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته