دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مهر 1397 - 11:00
رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان:

علم و دانش به‌تنهایی باعث سعادت انسان نمی‌شود

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، دانش‌اندوزی و دانش‌افزایی را به‌تنهایی برای نجات بشریت ناکافی دانست.
کد خبر : 318996
1.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از خمینی‌شهر، حجت‌الاسلام عباسعلی حیدری در آیین توجیهی دانشجویان جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر با بیان برخی دستاوردهای مخرب علم و فناوری بدون احساس  تعهد و ایمان، گفت: اگر علم و دانش با عنصری به نام ایمان و اعتقاد به معاد همراه نباشد، نه‌تنها موجب سعادت انسان نمی‌شود؛ بلکه مضر به حال انسانیت است.


وی افزود: الگوی دانشجویان ما امثال شهید دکتر مصطفی چمران است که از لحاظ علمی ممتازترین دانشجو و از نظر تقیّد به مبانی و ارزش‌های اسلامی و در صحنه مجاهدت و مبارزه، سرآمد زمان خود بود.


حیدری سخت‌کوشی، تغذیه صحیح، اهمیت به ورزش، اصلاح الگوی خواب و اوقات فراغت را از خصوصیات دیگر دانشجوی موفق برشمرد و خاطرنشان کرد: حضور فعال و بانشاط در فعالیت‌های فکری و فرهنگی دانشگاه موجب تقویت پایه‌های اعتقادی و جهت‌دهی صحیح به دانش و فناوری خواهد شد.


وی با اشاره به برخی امتیازات دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: این دانشگاه هم در کلیات و هم به دلیل شرایط خاص، یک ظرفیت کم‌نظیر، بلکه بی‌نظیر است.


رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: امروز بزرگ‌ترین شبکه هیأت علمی و دانشجویان در همه رشته‌های دانشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی فراهم آمده و این دانشگاه توانسته برنامه‌های آموزشی و تربیتی خود را از سن کودکی متقاضیان تا درجات عالی دانشگاهی گسترش دهد.


حیدری از وجود ارتباط و تبادل علمی بین واحد خمینی‌شهر و دانشگاه صنعتی اصفهان به‌عنوان ظرفیت مهم این واحد دانشگاهی یاد کرد و تصریح کرد: واحد خمینی‌شهر هم در زمینه علم و فناوری و اختراع و ابتکار و هم در کسب رتبه‌های نخست به‌ویژه در مسابقات فرهنگی، جشنواره‌ها، نشریات و اقامه نماز موفق عمل کرده است.


انتهای پیام/4065/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته