دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مهر 1397 - 10:19
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفتگو با آنا:

مه‌گرفتگی در جاده‌های مواصلاتی به استان اردبیل/ جاده حمیل به ایلام تا شنبه مسدود است

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به مسدود بودن جاده حمیل به ایلام تا روز شنبه گفت: زائران از مسیر جایگزین اسلام‌آباد – قلاجه استفاده کنند.
کد خبر : 318982
377.jpg

نادر رحمانی در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهار کرد: درحال حاضر آزادراه کرج - تهران محدوده پل فردیس تا پل کلات ترافیک سنگین است. همچنین در آزادراه قزوین - کرج محدوده فردیس ترافیک نیمه‌سنگینی را شاهد هستیم و بار ترافیک در جاده قدیم تهران- ساوه پرحجم گزارش شده و در دیگر جاده‌های کشور مشکل ترافیکی خاصی نداریم.


وی در خصوص مداخلات جوی در برخی از جاده‌های کشور نیز خاطرنشان کرد: درحال حاضر مه‌گرفتگی شدیدی را در جاده‌های مواصلاتی به استان اردبیل به‌ ویژه محدوده اسالم به خلخال شاهد هستیم.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به مسدود بودن جاده حمیل به ایلام تا روز شنبه(28 مهر) اظهار کرد: این محور به دلیل عملیات عمرانی تا روز شنبه مسدود است لذا مردم و زائران از مسیر جایگزین اسلام‌آباد به قلاجه استفاده کنند.


رحمانی در پاسخ به‌ سوال دیگری در خصوص کنترل بار ترافیکی در ایام اربعین در استان‌های غربی و مرزی کشور گفت: برنامه‌های ویژه‌ای را برای کنترل بار ترافیک درنظر گرفته‌ایم و با نزدیک شدن به ایام اربعین و افزایش تردد در جاده‌های مواصلاتی به مرزهای غربی کشور، محدودیت‌های خاصی را اجرا خواهیم کرد تا مردم بدون مشکل به سمت مرزها بروند؛ همچنین زائران اگر با ترافیک مواجه شدند با صبر و بردباری با آن برخورد کنند تا با آرامش به پارکینگ‌ها برسند.


انتهای پیام/4071


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته