دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1394 - 14:09
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/ 143

نخستین قهرمان دسته دوم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مشخص شد/ آذربایجان شرقی، قهرمان والیبال پسران

دقایقی پیش با شکست سنگین 2 بر صفر تیم دانشجویان استان البرز، تیم آذربایجان شرقی به مقام قهرمانی لیگ دسته دوم مسابقات سراسری والیبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دست یافت.
کد خبر : 31896

به گزارش خبرنگار آنا از فیروزکوه، تیم دانشجویان البرز در دو ست با نتایج 25 بر 22 و 25 بر14 بازی را به حریف قدرتمند آذربایجان شرقی واگذار کرد تا دانشجویان کرجی به مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات قناعت کنند و جشن قهرمانی را به رقیب قدرتمند خود هدیه کنند.


پیش از این دیدار نیز مسابقه رده‌بندی برای کسب عنوان سومی مسابقات بین دو تیم والیبال دانشجویان سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی برگزار شد.


در این دیدار نیز دیگر تیم آذری، یعنی آذربایجان غربی در دیداری یکطرفه و قدرتمندانه توانست در دو ست با نتایج 25 بر17 و 25بر14 حریف سیستانی خود را از پیش روی بردارد و گردن آویز سومی این مسابقات را برای خود انتخاب کند.



تیم والیبال آذربایجان غربی


بنابراین در روز پایانی این دوره از مسابقات والیبال، تیم‌های آذربایجان شرقی‌، البرز و آذربایجان غربی به ترتیب اول، دوم و سوم شدند و تیم سیستان و بلوچستان به مقام چهارمی اکتفا کرد.


مرتضی ابراهیم‌زاده مدیر تربیت بدنی واحد فیروزکوه گفت: هر چهار تیم بازی‌های زیبایی از خود به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که استعداد‌های جوانان ما در رده دانشگاهی چیزی کمتر از تیم‌های حرفه‌ای لیگ ندارد. البته تیم‌های آذری در این دوره از مسابقات بسیار خوب ظاهر شدند.


دو تیم آذربایجان شرقی و البرز هردو به لیگ دسته اول والیبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی صعود کردند.



تیم والیبال البرز


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته