دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مهر 1397 - 17:20
رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس:

شناسایی تهدیدها و فرصت‌ها سیاستگذاری آینده را ضمانت می‌کند

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون‌های تخصصی سیاستگذاری را با دیدگاه تدوین اسناد بالادستی پیش ببرند تا آینده کشور با ضمانت بهتری جلو رود.
کد خبر : 318876
bf5a8b3ac87ea7e92538a4ad10e321aa.jpg

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احد آزادیخواه در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره فراخوان رهبر معظم انقلاب برای تکمیل و ارتقای الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت، اظهار کرد: اسناد بالادستی بستری است که می‌تواند کشور را در حوزه اجرا و عملیات موفق کند و پیروزی را در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی تضمین کند. کمیسیون فرهنگی مجلس هم به‌عنوان یکی از مجاری سیاست‌‌گذاری در حوزه فرهنگ مسئولیت‌‌هایی در این زمینه دارد.


رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نقش کمیسیون‌های تخصصی مجلس برای ایجاد اسناد بالادستی و راهبردی بسیار مؤثر است، تصریح کرد: کمیسیون‌های مجلس اگر سیاست‌گذاری و نظارت را با دیدگاه تدوین اسناد بالادستی پیش ببرند، آینده اجرایی کشور با ضمانت بهتری جلو خواهد رفت.


سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با تأکید بر اینکه باید در حوزه سیاست‌گذاری تمام تلاش خود را به‌کار بگیریم تا در تدوین اسناد بالادستی، توانایی‌ها، نقاط قوت و ضعف، آسیب‌ها و تهدیدها و ... را بسنجیم و اولویت‌ها را احصا کنیم، خاطرنشان کرد: آنگاه برنامه‌های عملیاتی به‌خودی‌خود از دل این سند بیرون خواهد آمد که مؤثر و مورد مطالبه مردم باشد.


انتهای پیام/4034/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته