دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مهر 1397 - 16:54
رکورددار پرتاب دیسک آسیا:

آرزویم رسیدن به سکوهای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است

رکورددار پرتاب دیسک آسیا گفت: آرزوی من رسیدن به سکوهای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است و برای آن از جان مایه خواهم گذاشت.
کد خبر : 318839
خرسندامیری.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، حسین خرسند امیری ملی‌پوش تهرانی تیم دوومیدانی جانبازان و معلولین، با اشاره به کسب مدال طلای پرتاب دیسک در رقابت‌های پاراآسیایی، به روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین،گفت: در لیست ورزشکاران برنزی دیده شده بودم اما رکورد آسیا را شکستم و از جاکارتا با طلا برگشتم که بر کلیشه‌ها و نمی‌شودها خط بکشم.


خرسندامیری افزود: از سال ۸۳ در حادثه تصادف دچار ضایعه نخاعی از ناحیه گردن شدم و تا چند سال تصور می‌کردم وضعیت جسمی من بهبود پیدا می‌کند و به شرایط جسمی سابق بازمی‌گردم اما یک روز تصمیم گرفتم از زندگی در گذشته بپرهیزم.


وی ادامه داد: من قبل از معلولیت بدنسازی، کاراته کار می‌کردم. فعالیت رسانه‌ای ورزش معلولین در گذشته کم بود. سال ۹۰ به سختی با ورزش معلولین آشنا شدم، سال ۹۳ در رقابت‌های کشوری شرکت کردم و دنیای ورزش معلولین را جدی‌تر دنبال کردم. سال ۲۰۱۶ تصمیم گرفتم خودم را برای رقابت‌های پاراآسیایی جاکارتا آماده کنم.


دارنده نشان طلای پرتاب دیسک رقابت‌های جاکارتا تاکید کرد: فاصله محل تمرین من با خانه به‌گونه‌ای است که روزانه حدود سه تا چهار ساعت در مسیر رفت و برگشت به سالن‌های بدنسازی و زمین‌های پرتابی هستم. در واقع بزرگترین حامیان من در ادامه تحصیلات دانشگاهی و فعالیت‌های ورزشی اعضای خانواده‌ام هستند که امیدورام بتوانم جبران محبت آنها را بکنم. از مربی‌ام هرمز صادقی نیز برای تمرینات خوبی که به من داد، سپاسگزارم.


وی در ادامه تصریح کرد: در مسابقات جاکارتا، موفق شدم علاوه بر کسب مدال طلا با ثبت رکورد ۱۹ متر و ۶۹ سانتی‌متر، رکورد قبلی آسیا و پاراآسیایی را که ۱۷ متر و ۵۲ سانتی‌متر بود، ارتقا دهم.


حسین خرسند امیری در پایان خاطرنشان کرد: آرزوی من رسیدن به سکوهای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است و برای آن از جان مایه خواهم گذاشت.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته