دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح :

آوردگاه پاراآسیایی تجلی اراده ملت ایران است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی، افتخارآفرینی و درخشش کاروان ورزشی ایران در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا را تبریک گفت.
کد خبر : 318824

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا از سپاه‌نیوز، در پی درخشش کاروان ورزشی ایران در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ و کسب جایگاه سوم آسیا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی، این موفقیت را تبریک گفت.


در این پیام آمده است: درخشش کم‌نظیر زنان و مردان ورزشکار ایرانی در بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا که با  136 مدال رنگارنگ و کسب جایگاه سوم قاره کهن رقم خورد، برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارهای ایران اسلامی افزود.


این پیام می‌افزاید: این دستاورد بزرگ در شرایط خطیر امروز که دشمنان انقلاب و نظام اسلامی با حربه تحریم، جنگ اقتصادی و عملیات روانی در آرزوی تضعیف و انزوای ایران عزیز هستند، بیش از هر واقعیت دیگری، بیانگر ایمان، اقتدار و اراده مستحکم و خلل‌ناپذیر ملت ایران است که توسط کاروان ورزشی جانبازان، معلولان و نابینایان کشور در این آوردگاه بزرگ، تجلی یافته است.


در پایان این پیام آمده است: این‌جانب به نمایندگی از آحاد فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، این پیروزی درخشان را به جامعه ورزش و یکایک اعضای کاروان ورزشکاران کشورمان تبریک عرض می‌کنم و تداوم توفیق و سربلندی آنان در سایر میدان‌های سترگ پیش‌رو را در سایه الطاف و عنایت‌های خداوندی آرزومندم.


انتهای پیام/4071/4079/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته