دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس اسبق دانشگاه دافوس:

امنیت ملی کشور دستخوش بازی‌های کودکانه سعودی‌ها نمی‌شود

رئیس اسبق دانشگاه دافوس گفت: توان دفاعی کشور به حدی قوی است که دستخوش بازی‌های کودکانه آل‌سعود و صهیونیست‌ها نمی‌شود.
کد خبر : 318804

عباسعلی منصوری آرانی در گفتگو با خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در رابطه با ربوده شدن مرزبانان کشور توسط گروهک تروریستی جیش‌الظلم و دخالت عربستان سعودی در حمایت از این تروریست‌ها گفت: این گروهک تروریستی قبلاً چنین اقدام‌های ذلیلانه‌ای را انجام داده است و در این حادثه مانند اقدام تروریستی اهواز، عربستان باز هم نقش ایفا کرده است.


وی با بیان اینکه مرزهای شرقی، اهمیت ویژه‌ای برای تأمین امنیت ملی دارد تصریح کرد: ما با پاکستان روابط خوب و حسنه‌ای داریم و خیلی از کشورهای منطقه به‌ویژه عربستان نمی‌خواهند این رابطه حسنه ادامه یابد، لذا ربایش مرزبانان ایرانی و اقدام تروریستی اهواز در راستای سیاست‌های ناامن‌سازی ایران و برهم‌زدن رابطه حسنه میان ایران و پاکستان به‌ویژه در زمان نخست‌وزیری عمران خان است.


رئیس سابق دانشگاه دافوس تأکید کرد: توان دفاعی کشور به حدی قوی است که نمی‌گذاریم امنیت ملی ما دستخوش بازی‌های کودکانه سعودی‌  و صهیونیست‌ها شود.


کارشناس مسائل استراتژیک در پایان خاطرنشان کرد: به‌طور قطع دستگاه دیپلماسی و مقام‌های امنیتی از طریق رایزنی با دولت پاکستان پیگیر مرزبانان ربوده‌شده هستند و نخواهند گذاشت که به این عزیزان آسیبی برسد.


به گزارش آنا، شامگاه 23 مهر گروهک تروریستی جیش‌الظلم  تعداد 11 نفر شامل 6 بسیجی، 4 سرباز و 1 کادر مرزبانی را با حمله به پایگاه مراقبتی در نقطه صفر مرزی میرجاوه به گروگان گرفت که تا به امروز از مرزبانان کشورمان خبری دریافت نشده است. 


انتهای پیام/ 4079/پ


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته