دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مهر 1397 - 09:28
مدیرکل امور مرزی وزارت کشور به آنا خبر داد:

احتمال بازگشایی مرز خسروی تا 48 ساعت آینده

مدیرکل امور مرزی وزارت کشور گفت: مسئولان عراق صحبت‌هایی مبنی بر فراهم‌کردن شرایط بازگشایی مرز خسروی برای تردد زائران اربعین تا روز جمعه هفته جاری مطرح کرده‌اند.
کد خبر : 318685
62416.jpg

شهریار حیدری امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا اظهار کرد: رایزنی با مقامات و مسئولان کشور عراق برای بازگشایی مرز خسروی ادامه دارد و هنوز به‌صورت قطعی نمی‌توان گفت این مرز برای تردد زائران اربعین بازگشایی می‌شود یا نه.


مدیرکل امور مرزی وزارت کشور با تصریح بر اینکه مرز خسروی دارای زیرساخت‌ها و موقعیت جغرافیایی مناسبی برای تردد به عتبات‌ عالیات است، گفت: باید همه شرایط همچون امنیت تردد کاروان‌ زائران تأمین شود.


وی با بیان اینکه مسئولان کشور عراق صحبت‌هایی مبنی‌بر فراهم کردن شرایط بازگشایی مرز خسروی مطرح کرده‌اند، تصریح کرد: بنا بر این رایزنی‌ها، احتمال بازگشایی این مرز تا روز جمعه هفته جاری برای تردد زائران اربعین حسینی وجود دارد.


حیدری به وجود آمادگی کامل در دوسوی مرز برای بازگشایی این مرز و اشتیاق فراوان مردم هر دو کشور برای تحقق این امر مهم اشاره کرد و متذکر شد: در صورت مهیاشدن شرایط لازم و بازگشایی مرز خسروی، تمهیدات لازم در همه ابعاد برای استقبال و پذیرایی از زائران اندیشیده شده است.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته