دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1394 - 12:03
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/ 140

تلاش چهار تیم راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی بسکتبال برای صعود به دسته اول

چهره چهار تیم صعود کرده به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات بسکتبال دختران دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی در همدان با برگزاری مسابقات مرحله حذفی، مشخص شد.
کد خبر : 31861


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از همدان، چهارمین روز مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد کشور که با حضور 14 تیم و از روز یکشنبه در سالن ورزشی امام علی (ع) واحد همدان آغاز شده عصر دیروز با معرفی چهار تیم برتر راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی به پایان رسید.


در نخستین مسابقه برای تعیین چهار تیم برتر مرحله نیمه‌نهایی، دو تیم کرمان و خراسان جنوبی به مصاف هم رفتند که در یک بازی زیبا و نزدیک، تیم کرمان تنها با یک اختلاف امتیاز با حساب 52 بر 51 برنده و راهی مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌ها شد.


در دیگر بازی این مرحله، دو تیم قزوین و بوشهر برابر هم صف‌آرایی کردند که در نهایت قزوین با شکست حریف جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی را گرفت. تیم قزوین در مجموع چهار وقت معمول بازی، با نتیجه 38 بر 26 برنده این دیدار شد و به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کرد.


همچنین در یکی از حساس‌ترین مسابقات مرحله حذفی دو تیم اصفهان و خوزستان برابر هم به میدان رفتند که در پایان دختران اصفهانی موفق شدند حریف خود را شکست داده و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنند. تیم اصفهان در مجموع چهار وقت معمول بازی، با نتیجه 78 بر 33 برنده این دیدار شد و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.


در آخرین مسابقه این مرحله، تیم‌های بروجرد و کرمانشاه به قضاوت بنفشه بجنوردی، شیوا قربانی و نسرین بیات به میدان رفتند که در نهایت تیم کرمانشاه علاوه بر شکست حریف به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها صعود کرد. دانشجویان کرمانشاهی با اختلاف 17 امتیاز و با نتیجه 53 بر 36 برابر حریف به برتری رسیده و راهی مرحله بعد شدند.


در ادامه این رقابت‌ها امروز پنج‌شنبه دو مسابقه برگزار خواهد شد که طی آن تیم مدعی اصفهان باید برابر قزوین به میدان برود و در دیگر مسابقه این مرحله کرمان و کرمانشاه برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد.


تیم‌های برنده این دو مسابقه علاوه بر رسیدن به بازی فینال جواز حضور در دسته اول این رقابت‌ها را برای سال آینده کسب خواهند کرد که از این رو حساسیت مسابقات امروز بالاتر می‌رود.


مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد کشور با حضور 14 تیم از روز یکشنبه 11 مرداد آغاز شده و تا روز 16 مرداد به میزبانی همدان ادامه خواهد داشت.


در پایان این رقابت‌ها دو تیم برتر به دسته اول و چهار تیم به دسته پایین‌تر سقوط خواهند کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته