دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کارشناس ارشد مسائل سیاسی:

رژیم صهیونیستی با بحران مشروعیت مواجه است

کارشناس ارشد مسائل سیاسی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی با بحران مشروعیت جدی مواجه است.
کد خبر : 318488
AG8I4969.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه امام و رهبری گروه سیاسی خبرگزاری آنا، مجید صفاتاج در نشست علمی با عنوان «فروپاشی اسرائیل؛ چرا و چگونه؟» که با حضور استادان دانشگاهی صبح امروز در مؤسسه پژوهشی انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: موساد، شبکه‌های اطلاعاتی و جاسوسی رژیم‌صهیونیستی تمام اسناد خود را به هیچ عنوان منتشر نمی‌کنند که نشان از ترس آن‌ها است.


وی ادامه داد: جامعه صهیونیستی یک اجتماع بسیار اطلاعاتی، جاسوسی و نظامی است و برخی از سیاست‌مداران صهیونیست، هر شهروند این رژیم را جاسوس می‌دانند.


کارشناس ارشد مسائل سیاسی با بیان اینکه جوانان صهیونیست در نظرسنجی‌ها هیچ امید و اعتمادی به آینده ندارند، گفت: بحران مشروعیت، ناکامی در کنترل صهیونیستی‌ستیزی در جهان، از بین رفتن آرمان‌های اسرائیل بزرگ و فساد از مهم‌ترین چالش‌‌های این رژیم است.


صفاتاج با اشاره به اینکه برخی از سیاست‌مداران رژیم‌صهیونیستی، تئوری نیل تا فرات را پوسیده می‌دانند، خاطرنشان کرد: ۹ نشانه و شاخص برای فروپاشی اسرائیل وجود دارد که سقوط اخلاقی مردم و رهبران، احساس ناامنی، شکست در جنگ با مقاومت از مهم‌ترین عوامل این فروپاشی است.


وی با بیان مقاله‌ای از رئیس سابق آژانس یهود که درباره پایان صهیونیسم اشاره دارد، عنوان کرد: ناعدالتی طبقاتی، فرار سربازان این رژیم از جنگ، سبب شده که بسیاری از نظریه‌پردازان رژیم صهیونیستی مانند شیمون پرز، این رژیم را مانند اتحاد جماهیر شوروی در معرض فروپاشی بدانند.


انتهای پیام/۴۰۸۲/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته