دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مهر 1397 - 11:48
پژوهشگر ارشد مسائل خاورمیانه:

یک میلیون و ۸۰۰ هزار اسرائیلی زیر خط فقر هستند

پژوهشگر ارشد مسائل خاورمیانه گفت: طبق آمار ارائه شده توسط مسئولان رژیم صهیونیستی، یک میلیون و ۸۰۰ هزار اسرائیلی زیر خط فقر هستند و ۸۸۱ هزار کودک صهیونیستی نیز در فقر به سر می‌برند.
کد خبر : 318461
AG8I4984.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه گروه سیاسی خبرگزاری آنا، علی عبدی در نشست علمی با عنوان «فروپاشی اسرائیل؛ چرا و چگونه؟» که با حضور استادان دانشگاهی صبح امروز در مؤسسه پژوهشی انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی بعد از 70 سال از موجودیت جعلی خود یک قانون اساسی واحد ندارد.


وی با بیان اینکه این موضوع را باید در قومیت‌گرایی این رژیم دانست، افزود: در دهه ۹۰ قانون اساسی برای اسرائیل نوشته شد که ۹ هزار صفحه بود و این نشان می‌دهد که قومیت‌گرایی در این کشور بیداد می‌کند.


کارشناس ارشد مسائل رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه سیاستمداران این رژیم اذعان دارند که جنگ با ایرانی‌ها بسیار سخت است، اعلام کرد: شکاف قومیتی، مذهبی و طبقاتی در رژیم صهیونیستی بسیار زیاد است.


عبدی با تأکید بر اینکه رسانه‌های خارجی به دروغ، اسرائیل را مهد دموکراسی خاورمیانه معرفی می‌کنند در صورتی که این رژیم، دموکراسی قومیتی دارد، یادآور شد: طبقه سیاسی این رژیم بر اساس نوعی قومیت استوار شده است.


وی با بیان اینکه هشت میلیون و ۱۰۰ هزار یهودی در خارج از سرزمین‌های اشغالی سکونت دارند که بیش از پنج میلیون و ۷۰۰ هزار نفر آن در آمریکا هستند، عنوان کرد: یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر اسرائیلی طبق آمار رسمی خود مسئولان رژیم صهیونیستی، زیر خط فقر هستند و ۸۸۱ هزار کودک صهیونیستی در فقر به سر می‌برند.


عبدی با اشاره به اینکه میزان کودکان فقیر این رژیم افزایش یافته است، گفت: ۴۱ درصد مردم این رژیم ازدواج همجنس‌گرایان را مجاز دانسته که طبق مرکز آمار تائوب تصویری ناامید کننده از این رژیم ارائه می‌دهد.


وی با بیان اینکه خلاف گفته‌های نتانیاهو، اسرائیل در ششمین سال خشک‌سالی شدید قرار دارد، اضافه کرد: ۳۸ درصد مردم رژیم اشغالگر قدس مخالف حق موجودیت اسرائیل هستند و فساد سیاسی و اقتصادی بزرگترین شکاف در رژیم صهیونیستی است.


انتهای پیام/۴۰۸۲/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته