دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

انتقال سبک زندگی شهدا به نسل جوان مهمترین وظیفه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران انتقال سبک زندگی شهیدان به نسل نو را از مهمترین رسالت‌های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش عنوان کرد.
کد خبر : 318382
168340_331.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی در مراسم تجدید میثاق کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و مدافعان حرم که صبح امروز به مناسبت سالروز تأسیس این سازمان برگزار شد در جمع خبرنگاران در رابطه با اهمیت توسعه فرهنگ ایثار و شهادت گفت: موظف هستیم به‌عنوان امانت‌داران شهدا، این راه را ادامه دهیم و بهترین راه ادامه مسیر نورانی شهدا، الگو گرفتن از سبک زندگی شهیدان است.


وی تصریح کرد: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش یکی از مهم‌ترین رسالت‌هایش این است که سبک زندگی شهیدان را به نسل نو منتقل کند و در این زمینه اقدام‌های فراوانی از طریق فضای مجازی، فیلم‌ها، سخنرانی‌ها و نشریه‌ها و مجله‌ها صورت گرفته است.


محدحسنی با بیان اینکه امروز از یک ارتش ولایی، مؤمن، متدین، انقلابی، جهادی و شهادت‌طلب برخوردار هستیم گفت: نقشه راه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برای آینده اجرای طرح‌های دوازده‌گانه فرهنگی مصباح است که در یک سال گذشته تهیه شده و امروز هم در حال اجراست و همه مخاطبان در ارتش را تحت پوشش قرار می‌دهد.


وی در توضیح بیشتر طرح مصباح افزود: طرح‌های مصباح در ارتباط با ساماندهی امور دینی، فرهنگی و مکتبی مربوط به سربازان، کارکنان پایور، خانواده‌های کارکنان و بسیجیان و هیئات ارتش است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: کتاب‌خوانی، ترویج مفاهیم نهج‌البلاغه و به‌ویژه توانمندسازی جوانان برای استفاده صحیح از فضای مجازی از جمله مصادیق گنجانده‌شده در طرح‌های مصباح هستند.


انتهای پیام/ 4071/۴۰۷۹/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته