دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مهر 1397 - 11:25
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

دشمن به کشور تجاوز کند دیگر ادامه زندگی را نخواهد دید

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تأکید کرد: اگر دشمن به کشورمان تجاوز کند دیگر ادامه زندگی را نخواهد دید.
کد خبر : 317420
1478008_364.jpg

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی به‌ مناسبت 24  مهر فرارسیدن سالروز تأسیس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته تهران که در دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار کرد: این سازمان در سال 1358 با پیشنهاد رهبرانقلاب به‌ وجود آمد و هدف از تأسیس سازمان عقیدتی ارتش  تعالی بهتر کارکنان آن بود.


وی با تأکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی انقلابی بوده و برای دشمنان این ارتش ولایی بیم‌آفرین خواهد بود، افزود: ارتش ایران نیروی بسیار متدین و ولایی بوده و به تعبیر مقام معظم رهبری، ارتش حزب‌الله ایران نامگذاری شده است.


رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ارت برنامه‌های دینی و فرهنگی این سازمان را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: روزانه بیش از هزار وعده نماز جماعت پرشکوه در ارتش برگزار می‌شود و مراسم معنوی اعتکاف ارتش با جمعیت بیش از 20 هزار نفری برگزار شده و بیش از 12 هزار حافظ قرآن در ارتش وجود دارند.


وی با اشاره به اینکه 100 هزار بسیجی فعال در ارتش جمهوری اسلامی وجود دارد، ادامه داد: ارتش انقلابی ایران بیش از 48 هزار شهید دفاع مقدس و مدافع حرم دارد و با عنایت‌های فرمانده کل ارتش دغدغه‌های دینی زیادی در ارتش در حال مطالعه و بررسی است.


محمدحسنی با تأکید بر اینکه ارتش در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار دارد، گفت: با وجود چنین ارتش انقلابی به دشمن توصیه می‌کنم هیچ زمان فکر تجاوز به کشور را نداشته باشند؛ زیرا اگر دشمن به کشور تجاوز کنند دیگر ادامه زندگی را نخواهند دید.


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

برچسب ها: ana آنا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته