دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مهر 1397 - 20:06
دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان:

نعمت امنیت، ارمغان شهیدان است

دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان گفت: شهدا کار خود را انجام دادند و با فداکاری و عزت، امنیت و آرامش را به کشور تقدیم کردند.
کد خبر : 318351
image_2018_10_15-19_57_53_536_2I4.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دامغان، عبدالله خالصی‌دوست در آیین رونمایی از یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان، این مراسم را به پاس قدردانی از شهیدان معرفی کرد و گفت: شهدا صاحب مقامی ارزشمند و شامخ هستند که زبان در تفسیر آن الکن است و البته باید بدانیم که امنیت به عنوان بزرگترین نعمت، هدیه‌ای فاخر از شهیدان بوده که با وجود رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و به یمن وجود شهیدان به ملت ما تقدیم شده است.

خالصی‌دوست افزود: دنیا در تحلیل خود در برابر تفسیر فداکاری شهدا مانده است و انقلاب اسلامی در 40سالگی خود به این باور رسیده است که شهدا با فلسفه شهادت، سعادت و پیشرفت کشور را تضمین کردند.

 امام جمعه دامغان هم گفت: باید به آیین رونمایی در دانشگاه آزاد اسلامی ارج بنهیم و از دست‌اندرکاران قدردانی کنیم.

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینیان با قدرشناسی از خانواده‌ شهدا خاطرنشان کرد: المان معماری و یادمان شهدا، بهانه‌ای خوب است تا با یاد شهیدان، دور هم جمع شویم و اصول و مبانی انقلاب و اسلام را مطرح کنیم تا به بیعت مجدد با شهیدان بتوانیم حافظ اصول باشیم.

وی، دامغان را پیشگام در شهادت و ایثار خواند و اظهار کرد: دامغان 650 شهید دارد و به لحاظ نسبی دومین شهر شهیدپرور کشور بوده و با 1600 جانباز و 33 آزاده و 16000 بسیجی، ثابت کرده که در خط ولایت و مدافع نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

سرپرست واحد دامغان هم گفت: امروز مهمان شهدا هستیم تا با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهیدان تجدید میثاق کنیم.

نعمت‌الله نعمتی افزود: ما دانشجویان، استادان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مولود انقلاب اسلامی در 40 سالگی این انقلاب ارزشی، اعلام می‌کنیم که تلاش جدّی و پویا خواهیم داشت تا به توانمندی انقلاب افزوده شود و دانشگاه آزاد اسلامی به برکت شهدا در سال‌های اخیر به توفیقات ارزشمندی دست یافته است و در واحد دامغان هم به برکت دو شهید گمنام، تلاش کرده‌ایم و به موفقیت‌های خوبی رسیده‌ایم.

در این  مراسم، یادمان شهدای گمنام واحد دامغان با حضور دانشجویان، استادان، مسئولان سازمان مرکزی دانشگاه، رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی در استان سمنان، مسئولان دامغان و عموم شهروندان ولایی دامغان رونمایی شد. 

انتهای پیام/4062/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته