دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرمربی تیم استقلال خوزستان در گفتگو با آنا:

انگیزه بازیکنان را حفظ می‌کنیم/ نیاز استقلال خوزستان به امتیازهای دیدار پارس جنوبی

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: پرونده شکست‌های قبلی را بسته‌ایم و انگیزه بازیکنان را حفظ کردیم تا پارس جنوبی را شکست دهیم.
کد خبر : 318261

داریوش یزدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا درباره آخرین وضعیت تیم استقلال خوزستان برای دیدار با پارس جنوبی جم پس از دو شکست اخیر در جام حذفی و لیگ برتر گفت: ما پرونده شکست‌های قبلی را بسته‌ایم اگر چه عوامل بیرونی باعث شد ناکام شویم و مشکلاتی هم از قبیل مسائل داوری درون زمین وجود داشت.


وی ادامه داد: این روزها خیلی خوب تمرین کرده‌ایم و با توجه به شناختی که از تیم پارس جنوبی به‌دست‌آورده‌ایم، سعی می‌کنیم بازی قابلِ‌قبولی را اجرا کنیم و با استفاده مناسب از فرصت‌ها سه امتیاز خوب به هواداران خوزستانی هدیه کنیم.


سرمربی تیم استقلال خوزستان درباره اینکه تیم پارس جنوبی در جام حذفی با شکست خانگی مقابل ماشین‌سازی از گردونه رقابت‌ها حذف شد، اظهار کرد: پارس جنوبی یکی از تیم‌های خوب دو فصل اخیر لیگ برتر بوده است،کادر فنی جوان و توانمندی دارد و با استفاده از بازیکنان جوان و باتجربه مناسبی که دارد تبدیل به حریفی قابل احترام شده است. ما به هر صورت ناچاریم برابر این تیم آماده بهترین عملکردمان را ارائه کنیم چرا که شدیداً به سه امتیاز نیازمندیم و می‌دانیم با پیروزی برابر نماینده شهر جم شرایط بهتری در جدول پیدا می‌کنیم.


وی در مورد اینکه دو شکست اخیر می‌تواند انگیزه و اعتماد به نفس بازیکنان استقلال خوزستان را برای کسب پیروزی مقابل پارس جنوبی از بین ببرد، گفت: به هر شکل هر باختی تبعات خاص خودش را دارد، ما سعی کردیم به لحاظ روانی امیدواری را در میان بازیکنان زنده نگه داریم و با برنامه‌های تمرینی متفاوتی که انجام دادیم، انگیزه بازیکنان را حفظ کرده‌ایم. امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی بسیار خوب نتیجه باارزشی را کسب کنیم.


یزدی درباره اینکه او چه خواسته‌هایی از بازیکنان جوان و باتجربه تیمش دارد تا استقلال خوزستان از بین گزینه‌های سقوط خارج شود، تصریح کرد: واقعیت این است که ما تیم خیلی خوبی داریم، اخیراً پنج بازیکن تیم ما به تیم امید دعوت شده‌اند، دو بازیکن ما نیز به تیم دانشجویان دعوت شده‌اند، این اتفاق‌ها بیانگر آن است که نگاه‌های زیادی معطوف به تیم استقلال خوزستان شده است و باید در رقابت‌هایی که پیش‌رو داریم نمایشی ارائه کنیم که بتوانیم به واسطه آن سربلند از زمین خارج شویم. به‌طورقطع کسب سه امتیاز برابر پارس جنوبی گام مهمی به جلو است و برای ادامه رقابت‌ها انگیزه‌مان را مضاعف می‌کند.


انتهای پیام/4048/


 


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته