دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرمربی تیم استقلال خوزستان در گفتگو با آنا:

استقلال خوزستان با یک شکست به قهقرا نمی‌رود/ اجازه تخریب روحی را از رقبا می‌گیریم

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: اجازه نمی‌دهیم شکستی که برابر تراکتورسازی متحمل شدیم ما را به قهقرا ببرد.
کد خبر : 314423

داریوش یزدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص اینکه شکست 6 بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز باعث ناکامی استقلال خوزستان در ادامه رقابت‌های لیگ برتر خواهد شد یا خیر، گفت: قطعاً از شکست سنگینی که متحمل شدیم، ناراحت هستیم و باید بدانیم به تیمی باختیم که تا بُن دندان مسلح است. البته ما اجازه نخواهیم داد که یک شکست ما را از ادامه بازی‌ها ناامید کند. 

وی افزود: با وجود آنکه شکست بدی را متحمل شدیم ولی من از عملکرد بازیکنان تیمم در خط میانی و حمله رضایت دارم و تنها از مدافعان و دروازه‌بان تیم گلایه دارم. باید به این مسئله هم اشاره کنیم که اگر داور در گل دوم تیم تراکتورسازی که از روی نقطه پنالتی به‌دست‌آمد دچار اشتباه شده باشد، بدون شک تأثیر فراوانی در پیروزی نماینده تبریزی‌ داشته است.

سرمربی تیم استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: ما باید هر چه زودتر شکست سنگین برابر تراکتورسازی را فراموش کنیم و به‌جایِ آنکه اجازه دهیم یک شکست ما را به‌سوی ناکامی‌های بعدی و قهقرا ببرد، از اشتباه‌های فردی که مرتکب شدیم درس بگیریم و آماده ادامه رقابت‌هایی که در آن حضور داریم، شویم. بازیکنان تیم باید به‌سرعت ریکاوری شوند و برای دیدار با صنعت‌نفت آبادان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آماده شوند.

وی با اشاره به اینکه تیم استقلال خوزستان جوان است و کم‌تجربه، تأکید کرد: باید با برنامه حساب‌شده‌تری جلو برویم تا نیروهای جوان تیم اسیر احساسات منفی و کاذب نشوند. ما باید به‌گونه‌ای با رقبا بازی کنیم که اجازه ندهیم، فشار آنها باعث تخریب روحی بازیکنان تیم شود.

یزدی ادامه داد:  ما سه بازی مهم در اهواز برابر تیم‌های پارس جنوبی جم، فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان داریم که اگر بتوانیم تمامی امتیازهای این بازی‌ها را جمع کنیم، می‌توانیم جایگاه‌مان را در نیمه بالای جدول تثبیت کنیم و در هفته‌های بعد برای ماندن در نیمه بالای جدول برنامه‌های هدفمندی را اجرایی کنیم. بازیکنان باتجربه تیم مانند ایمان مبعلی، وحید حمدی‌نژاد، احمد آل‌نعمه و ایوب کلانتری می‌توانند تیم را درون زمین رهبری کنند تا جوان‌ها با بهترین عملکرد در خدمت تیم استقلال خوزستان باشند.

یزدی در مورد دیدار روز پنج‌شنبه تیمش با صنعت‌نفت آبادان در چارچوب جام حذفی، اظهار کرد: قطعاً ما در رقابت‌های جام حذفی با تمام قوا وارد زمین نمی‌شویم. این بازی‌ها فرصتی برای نفرات جوانی است که کمتر به آنها بازی می‌رسد. اگر موفق شویم برنده باشیم که به‌سود تیم خواهد بود و می‌توانیم در مرحله‌ای بالاتر باز هم به بازیکنان جوان تیم فرصت بازی دهیم. تمرکز اصلی استقلال خوزستان کسب نتایج خوب در رقابت‌های لیگ برتر است تا در نیم‌فصل دوم خطر سقوط را حس نکنیم.

انتهای پیام/4048/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته