دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مهر 1397 - 15:50
عضو مجمع نیروهای خط امام مطرح کرد:

فقدان شخصیت‌های سیاسی و علمی کشور در دولت

عضو مجمع نیروهای خط امام، یکی از ضعف‌های بزرگ دولت را همکاری نکردن با شخصیت‌های سیاسی و علمی کشور دانست و گفت: تا زمانی که به متفکران نظام بها داده نشود فراخوان رهبر معظم انقلاب در زمینه تکمیل و ارتقای سند پیشرفت ایرانی محقق نمی‌یابد.
کد خبر : 318257
هادی.jpg

حجت‌الاسلام‌والمسلمین  هادی غفاری در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره سند پیشرفت ایرانی گفت: متأسفانه عده‌ای در پست‌های مدیریت دولتی هستند که تخصص لازم را  ندارند و حاضر هم نیستند از سمت خود کناره‌گیری کنند.


وی همین عامل را باعث ناکارآمدی دولت دانست و افزود: نمونه این معضل را می‌توان در وضع اقتصاد کشور بیان کرد که موجب نارضایتی مردم و رشد قارچ‌گونه اختلاس‌گران شده است.


عضو مجمع نیروهای خط امام، یکی از ضعف‌های بزرگ دولت را همکاری نکردن با شخصیت‌های سیاسی و علمی کشور دانست و افزود: تا زمانی که به متفکران نظام، بها داده نشود فراخوان رهبر معظم انقلاب در زمینه تکمیل و ارتقای سند پیشرفت ایرانی - اسلامی تحقق نمی‌یابد.


وی گفت: ضروری است اقتدار دولت به لحاظ ساختاری در هر زمینه‌ای تقویت شود تا بتواند به طور مدون برنامه‌ریزی مناسبی برای بهبود اوضاع کشور داشته باشد.


انتهای پیام/پ


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته