دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مهر 1397 - 14:27

اعزام قایقرانان در گرو ارز ثانویه/ وزارت‌خانه هنوز نامه‌ای ارسال نکرده است

رقابت‌های جهانی آب‌های آرام جوانان زیر 23 سال آسیا در حالی به میزبانی ازبکستان برگزار می‌شود که هنوز وضعیت اعزام این تیم به دلیل مشکلات مالی مبهم است.
کد خبر : 318221

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، گرانی ارز بعد از کشتی به قایقرانی هم سرایت کرد. در حالی که رقابت‌های جهانی آب‌های آرام جوانان  زیر 23 سال آسیا 28 مهر به میزبانی ازبکستان برگزار می‌شود اما به دلیل مشکلات مالی و گرانی ارز و بلیت هواپیما اعزام این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. 


غلامرضا امینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی آنا درباره تهیه ارز برای اعزام تیم‌ جوانان به این رقابت‌ها گفت: ما منتظر وزارت‌خانه هستیم تا نامه حواله ارز ثانویه را به بانک مرکزی ارسال کند تا ما بتوانیم با کمک این ارز تیم را اعزام کنیم. در حال حاضر حواله‌های مربوط به تهیه ارز را به وزارت‌خانه فرستاده‌ایم اما هنوز نامه مربوط  وزارت‌خانه به بانک مرکزی ارسال نشده است.


وی در پاسخ به اینکه ممکن است تیم به خاطر مشکلات مالی اعزام نشود، عنوان کرد: امیدوارم که این اتفاق نیفتد. البته وزارت‌خانه و شخص داورزنی تمام تلاش خودشان را به کار گرفته‌اند. این رقابت‌ها هر دو سال یکبار برگزار می‌شود و اگر این زمان از دست برود در دو سال آینده سن ورزشکاران از اعزام به این رقابت‌ها می‌گذرد، بنابراین همه ما در تلاش هستیم تا این تیم اعزام انجام شود. این رقابت‌ها 28 مهر آغاز می‌شود و تیم تا روز 26 مهر فرصت دارد تا به این مسابقه اعزام شود. 


امینی همچنین در خصوص برگزاری انتخابات فدراسیون قایقرانی و ثبت‌نام مجدد از کاندیدها گفت: منتظر دستور وزارت‌خانه هستیم و هر زمانی که دستور بدهند مقدمات انتخابات فراهم می‌شود. من بازنشسته هستم و نمی‌توانم در انتخابات ثبت‌نام کنم.


انتهای پیام/4057/ 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته