دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1397 - 20:41
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان:

سپاه پاسداران یاور دانشگاه آزاد در امور فرهنگی باشد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان با تأکید بر ظرفیت عظیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تزریق فکر فرهنگی در جامعه، گفت: سپاه می‌تواند یاور دانشگاه آزاد اسلامی در امور فرهنگی باشد.
کد خبر : 318093
IMG_0176.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بافت، حمدالله منظری‌توکلی رئیس دانشگاه آزاد کرمان امشب در دیدار با امان‌الله بامری فرمانده سپاه بافت؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را حافظ دستاوردها و پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست.


وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی ثمره انقلاب اسلامی است و به‌واسطه پسوند اسلامی‌بودن، باید به سمت و سوی مسائل فرهنگی و اسلامی حرکت کند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با تأکید بر ظرفیت عظیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تزریق فکر فرهنگی در جامعه، اظهار کرد: یکی از بهترین نهادهایی که می‌تواند یاور دانشگاه آزاد اسلامی در امور فرهنگی باشد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.


منظری‌توکلی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی فقط نظامی نیست ولی دشمنان انقلاب اسلامی به‌دنبال القای این موضوع هستند، عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حافظ دستاوردها و پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی است.


وی با اشاره به اراده جدی مسئولان فعلی دانشگاه آزاد اسلامی برای تبدیل‌ به دانشگاهی کاملا اسلامی، متذکر شد: دانشگاه آزاد اسلامی باید در راستای ارزش‌های ناب اسلام حرکت کند، هر چند در گذشته بر اثر برخی مسائل و سیاست‌ها گاهی از آرمان‌های خود فاصله گرفته است.


رئیس واحد کرمان اضافه کرد: آرمان‌های ما آرمان‌های ترسیمی مقام معظم رهبری است که شامل نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی است و این نظام با رهبری معظم‌له به سمت تمدن اسلامی در حال حرکت است و ما می‌خواهیم از طریق دانشگاه در تحقق این امر سهم داشته باشیم.


امان‌الله بامری، فرمانده سپاه بافت نیز در این دیدار بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدافع دستاوردهای انقلاب اسلامی است و هر جا انقلاب احساس خطر کند یا تهدید شود، آماده پاسداری هستیم و امروز دشمنان انقلاب اسلامی آخرین حربه‌ها را در حال آزمودن هستند و ان‌شاءالله به سلامت از آنها عبور خواهیم کرد.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته