دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1397 - 19:22
رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه خبر داد:

برگزاری جشنواره ایده‌آفرینی سرو در کرمانشاه

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه از برگزاری جشنواره ایده‌آفرینی هنر انقلاب اسلامی سرو در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر : 318083
1397072011480997915633014.jpeg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از حوزه هنری استان کرمانشاه، افشین آزادی اظهار کرد: حوزه هنری انقلاب اسلامی استان با همکاری اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه، جشنواره ایده‌آفرینی سرو را برگزار می‌کند.

وی برگزاری این جشنواره را اقدامی در راستـاي زمينه‌سازي براي تحقق ایده‌های کارآفرينی و با هـدف توسعه فرآیندهای هنری نو، توسعه و ترويج ايده‌پروري دانست.

وی خاطرنشان کرد: هدايت ايده‌هاي خلاق و نوآورانه براي توليد ثروت و ايجاد اشتغال مولد در حوزه هنر انقلاب اسلامی ازجمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه، موضوعات جشنواره را ایثار اجتماعی، شهادت و جانبازی در راه ارزش‌های والای انسانی و اسلامی، اقتصاد مقاومتی، 40 سالگی انقلاب اسلامی، هویت‌بخشی و ایجاد الگو برای اقشار اجتماعی اعلام کرد.

وی عرصه‌های هنری این جشنواره را هنرهای تجسمی، موسیقی، نمایشی، تصویری و ادبیات بیان کرد و افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند از تاریخ اول آبان سال‌ جاری به نشانی اینترنتی www.sarv40.ir مراجعه کرده و آثار خود را ارسال کنند.

آزادی تصریح کرد: بی‌شک اجرای این حرکت بزرگ فرهنگی بدون همراهی و حمایت متولیان اصلی فرهنگ و هنر استان، مقدور نخواهد بود و تحقق اهداف آن بستگی به کیفیت مشارکت و ورود آنها دارد.

انتهای پیام/4062/

انتهای پیام/

برچسب ها: ana Ananews آنا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته