دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1397 - 09:37
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری:

وزنه‌برداری بعد از 8 سال در المپیک جوانان طلا گرفت

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: وزنه‌برداری بعد از هشت سال در المپیک جوانان بر سکوی قهرمانی رفت تا بهترین و با‌ارزش‌ترین مدال این رشته را بدست آورد.
کد خبر : 317848

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری درباره کسب مدال طلا در المپیک جوانان گفت: ما در اولین دوره بازی‌های المپیک جوانان توسط علیرضا کاظمی‌نژاد موفق به کسب طلا شده بودیم ولی در دوره بعدی این موفقیت تکرار نشد که دلیل آن متأسفانه  عدم توجه به جوانان و استعدادیابی بود، اما در این دوره شاهد بودید دوباره بعد از هشت سال وزنه‌برداری در المپیک جوانان بر سکوی قهرمانی رفت تا بهترین و با‌ارزش‌ترین مدال این رشته را بدست آورد.


وی ادامه داد: قبل از هر چیزی این موفقیت و مدال را به ملت بزرگ ایران و خانواده وزنه‌برداری تبریک می‌گویم. این موفقیت نتیجه بها دادن و توجه به استعدادیابی و اهمیت دادن به جوانان است، به طوری‌که الان وزنه‌برداری نوجوانان ما قهرمان و نایب قهرمان جهان است و دیدید که اولین و بهترین رکورد را هم یوسفی در این بازی‌ها زد.


مرادی در خاتمه تصریح کرد: بدون تردید روند استعدادیابی در وزنه‌برداری ادامه خواهد داشت و جا دارد از وزیر ورزش و صالحی امیری  که در بازی‌های المپیک جوانان با حضورشان در کنار بچه‌ها باعث قوت قلب کاروان شدند تقدیر و تشکر کنم.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته