دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1397 - 00:30
عضو شورای شهر تهران در گفتگو با آنا:

عزل معاون شهردار در مقطع کنونی درست نیست

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: تغییر معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهردار تهران در مقطع کنونی به مصلحت نیست.
کد خبر : 317795

زهرا صدراعظم نوری در گفتگو با خبرنگار شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در واکنش به خبر عزل و برکناری حجت‌الله میرزایی معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران اظهار کرد: من هم به تازگی این خبر را شنیده‌ام و هنوز کاملا مطمئن نیستم که این کار انجام شده یا نه، اما ظاهراً صحبت‌هایی با ایشان صورت گرفته و به آقای میرزایی اطلاع دادند که تا آخر هفته، نفر بعدی را جایگزین ایشان می‌کنند.


وی افزود: اگر این خبر صحت داشته باشد، مثبت نیست؛ به خصوص در این مقطع حساس که لایحه برنامه سوم به شورای شهر ارسال شده و شورا در حال بررسی و ارزیابی این برنامه است.


عضو شورای شهر تهران یادآور شد: آقای میرزایی در حقیقت مسئولیت تدوین، تنظیم و هماهنگی‌های برنامه سوم توسعه را به عهده داشته و باید برای دفاع از این برنامه در این مقطع حضور داشته باشد و سؤالات مختلف را بتواند پاسخ داده و مسائل برنامه سوم را مورد نقد و ارزیابی قرار دهد.


صدراعظم نوری اظهار کرد: در این مقطع تغییر و جابه‌جایی صلاح و درست نیست؛ ضمن اینکه شورای شهر در جریان این قضایا نیست و باید حتماً به اطلاع شورا برسد، تا شورا نظرات خود را اعلام کند. در شرایطی که وضعیت بازنشستگی شهردار تهران هنوز قطعی نیست؛ عزل و نصب‌ها، اصولی به نظر نمی‌رسد. 


انتهای پیام/4044/4076/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته