دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی تهران:

مصرف روزانه مرغ در تهران ۱.۳ هزار تن است

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی تهران با اشاره به اینکه نرخ منطقی مرغ برای مرغ‌فروشان از 10 هزار و 500 تا 11 هزار تومان است، گفت: مصرف مرغ در تهران روزانه بیش از هزار و 300 تن است.
کد خبر : 317702

مهدی یوسف‌خانی درگفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری آنا با اشاره به اینکه نرخ هر کیلو مرغ در بازار تهران حدود 10 هزار تومان است، گفت: قیمت هر کیلو مرغ در درب کشتارگاه حدود 9 هزار تومان و قیمت تحویل هر کیلو مرغ از درب کشتارگاه به مغازه‌دار حدود 9 هزار و 200 تومان است. 


وی با اشاره به اینکه به‌جز قیمت نهاده‌های دامی عوامل دیگر هیچ‌گونه دخالتی در تعیین نرخ مرغ ندارند،گفت: نوسانات ارزی در تعیین نرخ مرغ هیچ‌گونه تأثیری ندارد.


یوسف‌خانی با بیان اینکه بیشترین میزان مصرف مرغ در کشور به تهران مربوط است، گفت: با توجه به جمعیت بالای ساکن در پایتخت، شاهد افزایش میزان مصرف مرغ در تهران هستیم.


رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی تهران اضافه کرد: نباید از ذکر این نکته مهم غافل شویم که مرغ از اقلام مهم گوشتی و مصرفی مردم است و باید در کنترل قیمت آن تلاش‌های خود را بکنیم.


وی تصریح کرد: در شرایط کنونی و با توجه به قیمت‌های مختلف رقابتی که برای مرغ در بازار وجود دارد، تولیدکننده به‌ لحاظ مالی و تأمین نهاده دامی با قیمت مناسب در تنگنای شدیدی قرار دارد. 


انتهای پیام/4083/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته