دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در نشست شورای عالی هماهنگی ترابری کشور مصوب شد؛

اعمال کرایه‌های حمل‌و‌نقل جاده‌ای داخلی بر‌اساس تن - کیلومتر

در نشست شورای عالی هماهنگی ترابری کشور موضوع اعمال کرایه‌های حمل‌و‌نقل جاده‌ای داخلی بر‌اساس تن - کیلومتر با ارائه گزارش‌های توجیهی از سوی سازمان راهداری و با شرط تأمین نظرات مراجع رسمی مصوب شد.
کد خبر : 317688
رانندگان جاده.jpg

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری آنا، یکی از مطالبه‌های اصلی رانندگان در نشست شورای عالی هماهنگی ترابری کشور برآورده شد.


در نشست شورای عالی هماهنگی ترابری کشور موضوع اعمال کرایه‌های حمل‌و‌نقل جاده‌ای داخلی براساس تن - کیلومتر با ارائه گزارش‌های توجیهی از سوی سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای و با شرط تأمین نظرات مراجع رسمی مصوب شد.


در ماه‌های گذشته بسیاری از رانندگان جاده‌ای بر این موضوع تأکید داشتند که میزان کرایه‌های حمل بار کالا برای آنها با مسافت طی شده هیچ انطباقی ندارد.


از سوی دیگر با توجه به اینکه در چند ماه گذشته کرایه‌های رانندگان حدود 20 درصد افزایش پیدا کرد به نظر می‌رسد هنوز افزایش قیمت کرایه‌های رانندگان نتوانسته است که بسیاری از هزینه‌های آنها را جبران کند به طوری که در بعضی از مسیرهای جاده‌ای اصل کرایه پرداختی برای حمل کالا حتی با افزایش 20 درصدی میزان کرایه‌ها هنوز برای رانندگان کم است.


انتهای پیام/4083/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته