دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مرداد 1394 - 16:59
وفایی‌مهر عنوان کرد

آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی خوی برای ارائه خدمات آموزشی به ارتشیان

سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی گفت:‌ این دانشگاه آمادگی لازم را برای ارائه خدمات تحصیلی و آموزشی به ارتشیان را با در نظر گرفتن تسهیلات لازم دارد.
کد خبر : 31762

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمد وفایی‌مهر بنا به دعوت پادگان ارتش در اجتماع سربازان و درجه‌داران و افسران شهرستان خوی به سخنرانی پرداخت و اظهار کرد: قدرت‌های بزرگ مجبور به توافق با ایران در توافق هسته‌ای هستند.


عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی خوی با تشریح بیانیه لوزان و توافق هسته‌ای با شش قدرت جهان (1+5) و بحران خاورمیانه را از سال 1926 تا به حال مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار داد.


وی به نقاط قوت جمهوری اسلامی ایران از نظر نظامی، اقتصادی و امنیتی در منطقه پرداخت و بیان کرد: حضور قدرت‌های بزرگ در سر میز مذاکرات هسته‌ای بیانگر قدرت و عظمت ایران اسلامی در جهان و خاورمیانه است و آنها بیش از ایران به این توافق نیاز دارند چون اکثر این کشورها با مسائل و مشکلات اقتصادی و اجتماعی در داخل کشورشان مواجه هستند.


وفایی‌مهر با توجه به اهمیت مراکز علمی در راستای دانش‌افزایی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان با دارا بودن بزرگترین مجموعه آزمایشگاهی، کارگاهی و کتابخانه‌ای و با دارا بودن قضاهای اموزشی وسیع همراه با استادان مجرب خدمات شایسته‌ای را در راستای ارتقای دانش جوانان و فرهیختگان کشور داشته است.


وی در تشریح رشته‌های دایر در این دانشگاه تصریح کرد: با پیگیری‌های مجدانه همکاران در دانشگاه و مسئولان دلسوز شهرستان خوی با تصویب رشته‌های متعدد کاربردی بیش از گذشته زمینه را برای تحصیل جوانان علاقه‌مند و مستعد منطقه در این واحد دانشگاهی فراهم می‌کنیم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب