دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مهر 1397 - 17:00
به منظوربهره‌برداری از طرح‌های عمرانی دانشگاه‌ها؛

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد بیرجند شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به‌منظور بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان خراسان جنوبی، بازدید از مراکز آموزش عالی و دیدار با دانشگاهیان، دقایقی پیش وارد فرودگاه بیرجند شد.
کد خبر : 317503
1539349589-photo-2018-10-12-16-14-38.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی وزارت علوم، منصور غلامی به‌منظور بهره برداری از طرح‌های عمرانی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان خراسان جنوبی، بازدید از مراکز آموزش عالی و دیدار با دانشگاهیان، دقایقی پیش وارد فرودگاه بیرجند شد و مورد استقبال استاندار خراسان جنوبی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رؤسای دانشگاه‌های استان، برخی مدیران و معاونان دستگاه‌های اجرایی این استان قرار گرفت.


در این سفر غلامی از دانشگاه‌های بیرجند و صنعتی بیرجند، دانشکده‌های فردوس و سرایان بازدید و پروژ‌ه‌های عمرانی آماده بهره‌برداری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی این استان را افتتاح می‌کند.


بهره‌برداری از سرای دانشجویان متأهل دانشگاه صنعتی بیرجند، مرکز تحقیقاتی سیستم‌های هوشمند توان و انرژی، آزمایشگاه برق و کامپیوترو مرکز مشاوره و درمان این دانشگاه، بازدید از بخش‌های مختلف دانشگاه بیرجند و همچنین بازدید از نمایشگاه دستاوردهای فناوری پارک علم و فناوری استان خراسان جنوبی از جمله برنامه‌های وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این سفر است.


برگزاری نشست‌های جداگانه با شورای دانشگاه‌های بیرجند و صنعتی بیرجند و رؤسای دانشگاه‌ها و اعضای هیأت علمی این استان و حضور در شورای اداری استان خراسان جنوبی از دیگر برنامه‌های وزیر علوم در سفر به این استان به شمار می‌رود.


انتهای پیام/4040


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته