دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مرداد 1394 - 14:56
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/ 128

آذربایجان شرقی، اردبیل و مرکزی، پیروز میدان چهارمین روز مسابقات قهرمانی فوتسال دسته دوم

تیم‌های استان آذربایجان شرقی، اردبیل، مرکزی در چهارمین روز از رقابت‌های قهرمانی فوتسال دسته دوم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد نجف‌آباد برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.
کد خبر : 31750

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مسابقات قهرمانی دسته دوم فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در مرحله مقدماتی صبح امروز چهارشنبه با برگزاری 4 دیدار در ورزشگاه پوریای ولی این واحد دانشگاهی دنبال شد.


در آغاز بازی‌ها در این روز از رقابت‌ها، ابتدا تیم‌های آذربایجان غربی و البرز به مصاف هم رفتند و با نتیجه یک بر یک بازی خاتمه یافت.


در دیدار دوم این روز از رقابت‌ها، تیم کرمان و آذربایجان شرقی رودرروی یکدیگر قرار گرفتند و تیم کرمان با نتیجه یک بر 2 شکست خورد.


در سومین دیدار از مسابقات دسته دوم فوتسال تیم استان اردبیل در یک بازی دیدنی و نفس‌گیر تیم خراسان شمالی را با نتیجه 5 بر صفر مغلوب خود کرد.


در دیدار چهارم از بازی‌های مقدماتی نیز تیم‌های استان مرکزی و استان تهران رودرروی یکدیگر قرار گرفتند و در بازی پرگل و جذاب استان مرکزی پسران پایتخت‌ را با نتیجه 8 بر 2 مغلوب خود کرد.


مسابقات فوتسال دسته دوم از تاریخ 11 الی 17 مرداد جاری با حضور 150 ورزشکار در قالب 10 تیم در دو گروه A با تیم‌های البرز، اصفهان، آذربایجان غربی، تهران، آذربایجان شرقی و در گروه B با تیم‌های خراسان شمالی، چهار محال و بختیاری، اردبیل، تهران و مرکزی در مجموعه ورزشی پوریای ولی دانشگاه نجف آباد برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته