دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آنا گزارش می‌دهد؛

حمایت آبی‌ها از شاگردان برانکو برای عبور از غول آسیا/ صعود به فینال برای شادی روح مرحوم شفیع

پرسپولیس در حالی باید به مصاف السد قطر برود که استقلالی‌ها حمایت همه‌جانبه‌ای از نماینده‌ کشورمان برای عبور از غول‌ آسیا خواهند داشت.
کد خبر : 317376

گروه ورزشی خبرگزاری آنا، حسین بوذری -  تیم پرسپولیس در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا در بازی دشوار و البته تحسین‌برانگیز موفق شد تیم پرستاره و متمول السد قطر را در دوحه با نتیجه یک بر صفر مغلوب کند.


بر این‌ اساس، شاگردان برانکو ایوانکوویچ که در لیگ برتر تقریباً اوضاع مناسبی دارند، تمام تمرکز خود را روی بازی برگشت در ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی گذاشته‌اند تا هر طور که شده با شکست نماینده قطر به فینال راه پیدا کنند.


سرخ‌پوشان که در ابتدای فصل به‌ دلیل محرومیت از نقل و انتقالات نتوانستند بازیکنی را جذب کنند با بازیکنان جوان و با انگیزه نتایجی گرفتند که حتی خوشبین‌ترین طرفداران پرسپولیس نیز فکرش را نمی‌کردند.


این را اضافه کنید به جدایی وحید امیری، صادق محرمی و فرشاد احمدزاده و اینکه هیچ بازیکنی جایگزین این افراد نشد، اما برانکو با اعتماد به جوانان و آماده‌سازی آنها برای حضور در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نتایج فوق‌العاده‌ای گرفت.


پرسپولیس که تا اینجای کار نیز در لیگ قهرمانان آسیا کولاک کرده، در صورتی که بتواند با راهیابی به فینال، قهرمانی را از آن خود کند، نام برانکو در تاریخ فوتبال ایران خواهد ماند و حتی طرفداران استقلال نیز از او به نیکی یاد خواهند کرد.


طی روزهای گذشته زمزمه‌هایی مبنی بر حضور برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی به جای کی‌روش نیز شنیده می‌شود و فارغ از درستی یا نادرستی این اخبار باید گفت که حضور مربیان مطرح و باتجربه همچون برانکو و شفر می‌تواند باعث پیشرفت فوتبال ایران شود و فوتبالیست‌های جوان نیز استعدادهای خود را زیر نظر این مربیان نشان دهند.


پرسپولیس که در تاریخ اول آبان باید در دیدار برگشت با السد قطر روبه‌رو شود نیاز به حمایت همه‌جانبه دارد و هواداران استقلال می‌خواهند با حضور در ورزشگاه آزادی به حمایت از پرسپولیس پرداخته و برای صعود نماینده کشورمان به فینال دعا کنند.


در روزهایی که درگذشت بهرام شفیع کام ورزشکاران و فوتبال‌دوستان را تلخ کرده، پرسپولیس می‌تواند با پیروزی مقابل السد قطر موجب شادی روح مجری باسابقه کشورمان شود.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب