دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرمانده انتظامی غرب استان تهران:

زمين‌خواران 30 ميليارد ریالی دستگير شدند

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگيری دو کلاهبردار و کشف 30 ميليارد ریال زمين‌خواری، توسط مأموران پليس آگاهی خبر داد.
کد خبر : 317243
3777.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردار محسن خانچرلی گفت: در پی ارجاع يك فقره پرونده کلاهبرداری به پليس آگاهی غرب استان تهران مبنی بر زمین‌خواری در باغستان شهرک مهديه، مراتب به‌صورت ويژه در دستور كار مأموران قرار گرفت؛ با تحقيق و بررسی‌های انجام‌شده توسط مأموران پرونده، مشخص شد دو قطعه زمين به مساحت بيش از 2 هزار متر متعلق به بيت‌المال به ارزش 30 ميليارد ريال توسط دو کلاهبردار به فروش رسیده است.


وی تصریح کرد: با تحقيقات و استعلام از اهالی محل و اخذ نظرات کارشناسی به عمل آمده، مشخص شد دو کلاهبردار با اسناد و مدارک جعلی 2 هزار متر از اراضی واقع در باغستان شهرک مهديه را با روش‌های خاص به مبلغ 30 ميليارد ريال به فروش رسانده‌اند.


رئیس پلیس غرب استان تهران ادامه داد: مأموران پليس آگاهی با كارهای اطلاعاتی و هماهنگی مقام قضائی متهمان را شناسايی و در عملياتی منسجم آن‌ها را دستگیر کردند.


خانچرلی افزود: با ارائه شواهد و مستندات و مدارك لازم از سوی پليس، متهمان به جرم خود اعتراف كرده و اذعان داشتند زمینی به مساحت 2 هزار متر که متعلق به بيت‌المال بوده را با استفاده از جعل اسناد و مدارک فروخته‌اند.


وی خاطر نشان کرد: پرونده کلاهبرداران برای رسیدگی به مراجع قضائی فرستاده شده است.


رئیس پلیس غرب استان تهران در پایان از عموم شهروندان خواست تا هرگونه اطلاع از تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو را جهت اقدام قانونی به فوريت‌های پليس 110 گزارش کنند.


انتهای پیام/4083/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته