دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

یوونتوس قربانی اتهام تجاوز رونالدو

در پی اتهامات جنسی علیه کریستیانو رونالدو، تنها باشگاه یوونتوس به حمایت قاطع از وی پرداخته که دلیل آن نیز مشخص است.
کد خبر : 317164
رونالدو.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، ماجرای اتهام جنسی کریستیانو رونالدو هر روز گسترده‌تر می‌شود و در این بین حامیان مالی رونالدو از همه نگران‌تر هستند.


کمپانی نایک پس از منتشر شدن خبر شکایت  زن آمریکایی از رونالدو و  اتهام تجاوز جنسی علیه وی، به صورت رسمی ابراز نگرانی کرد. سخنگوی  نایک گفته «ما خبرهای مرتبط با این موضوع را از نزدیک دنبال می‌کنیم و  نسبت به اتهام‌های مطرح شده علیه برند خودمان نگرانیم».


رونالدو سال ۲۰۱۶ یک قرارداد تجاری مادام‌العمر با کمپانی نایک برای حمایت از «برند ویرگولی» امضا کرد.


اما در مقابل یوونتوس، باشگاه کنونی این ستاره پرتغالی، حمایت قاطعی از ستاره تیمش داشته است.
 آلگری سرمربی ایتالیایی یوونتوس نیز به صورت ضمنی از وی حمایت کرد و طی کنفرانس خبری پیش از دیدار این هفته با اودینزه گفت که «رونالدو حالش خوب است».


اتهام تجاوز جنسی علیه کریستیانو رونالدو اولین بار دو هفته پیش رسانه‌ای شد که سریعاً توسط رونالدو تکذیب شد. اما دعوت نشدن رونالدو به تیم ملی پرتغال برای چهار دیدار پیش‌رو، موجب شد که اتهامات علیه وی رنگ واقعی‌تری به خود بگیرد.


به هر حال آنچه مشخص است، تنها این باشگاه یوونتوس است که حمایت قاطعی از برنده پنج توپ طلای جهان داشته و دلیل آن نیز کاملا مشخص است، چراکه در صورت اثبات این اتهام، یوونتوس اصلی‌ترین قربانی خواهد بود و ممکن است روی آینده باشگاه و قیمت سهام باشگاه تأثیر فراوانی بگذارد، همان‌طور که در دو هفته اخیر سهام یووه افت شدیدی داشته است.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته