دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پرز به دنبال بازگرداندن کریس رونالدو این بار در قامت مربی یا مدیر

رئیس باشگاه رئال مادرید که در فصل جاری با جدایی فوق‌ستاره پرتغالی تیمش موافقت کرد به فکر بازگرداندن کریس رونالدو این بار در قامت مربی یا مدیر است.
کد خبر : 313479

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، کریستیانو رونالدو فوق ستاره یوونتوس که در این فصل از جمع کهکشانی‌ها جدا شد و به تورین رفت.

بر این اساس، همه از اختلاف فلورنتینو پرز و رونالدو آگاه بودند و سی‌آر‌سون که با رد درخواستش مبنی بر افزایش دستمزد تا 30 میلیون یورو در سال مواجه شده بود راه خروجی باشگاه را خیلی زود پیدا کرد و با وجود مخالفت‌ها به پیشنهاد بانوی پیر پاسخ مثبت داد.

پرز با وجود اینکه کریس دیگر در ورزشگاه برنابئو به میدان نمی‌رود اما از بازگشت این فوق‌ستاره ناامید نشده است، در حالی که رونالدو قرارداد چهار ساله با یوونتوس منعقد کرده است، قائدتاً به عنوان بازیکن نمی‌تواند به جمع کهکشانی‌ها بازگردد و پرز به همین منظور از او در پست مدیریتی باشگاه رئال مادرید استفاده خواهد کرد.

همانطور که زیدان پس از آویختن کفش‌هایش در سمت‌های دیگری در باشگاه به فعالیت پرداخت پرز می‌تواند از رونالدو در تیم‌های پایه‌ای یا مدیریتی استفاده کند.

باید منتظر ماند و دید که آیا رونالدو پس از خداحافظی از دنیای بازیگری تمایل پیدا می‌کند این بار به عنوان مربی یا مدیر وارد پرافتخارترین باشگاه فوتبال جهان شود یا خیر؟

انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته